Wat ik allemaal koop via eBay!

Ebay_LogoTsja.. Ik krijg soms wat rare/verbaasde blikken via twitter of instagram. Vandaar dat ik je graag vertel wat ik nu eigenlijk allemaal koop via eBay!

Dus hou je hart vast!

Kijk je mee?

Een hele tijd terug heb ik je al mijn eBay shoptips verteld. Het is een hele lap tekst maar zeker makkelijk om te lezen als je zelf dingen wilt gaan kopen via eBay! Dit artikel kun je altijd vinden op de pagina ‘handig‘. Deze staat altijd boven aan de site!

Anyway! Dingen die ik shop dus.. Natuurlijk vaak dingen die met nagels te maken hebben! Maar ik ga jullie een lijstje geven met dingen die ik gekocht heb met de verkopers waar je ze (goedkoop) kunt kopen! Let op! Ebay werkt nogal verslavend!

$(KGrHqV,!ikFD-woSKkvBRLWi-q+w!~~60_1

Nagel wielen! Deze gebruik ik om nagellak op te swatchen of nail arts op uit te oefenen. Ook maak ik voorbeelden van nail arts die ik nog wil doen of al gemaakt heb hierop. Deze verkoper verkoopt ze per 10. Hierdoor zijn ze goedkoper dan als je ze per stuk verkoopt! Voor eBay verzend deze verkoper redelijk snel! Hier zijn ze ongeveer €2,50 per tien stuks!

$(KGrHqF,!n0FBZvMZEmuBQYmdsEqfQ~~60_1

Rhinestones! Via eBay kosten deze bijna niets! Alle rhinestones die ik heb komen van eBay. Deze kosten maar ongeveer $1,- bij deze verkoper. Dat is ongeveer €0,80! Wel moet ik zeggen dat de steentjes minder mooi afgewerkt zijn. Maar voor dat geld vind ik dat persoonlijk niet erg! Bij deze verkoper heb ik zelf nog niets gekocht dus ik weet niet hoe snel die is met verzenden enz.

$T2eC16V,!zoE9s5ne+)NBQYR6vych!~~60_1

Ook glitter kun je natuurlijk gebruiken voor nail arts! Deze kun je ook goedkoop kopen via eBay. Zelf heb ik glitters gewoon via een Nederlandse webshop gekocht omdat ik ze toen snel nodig had, maar als je ze niet direct nodig hebt kun je het natuurlijk via eBay kopen! Bij deze verkoper zijn deze twaalf potjes €1,20. Dat is dus €0,10 per potje!

$(KGrHqZ,!rYFD,!D2DZ6BQ99sgRi4Q~~60_3

En natuurlijk is er ook flocking powder te koop via eBay! Deze twaalf potjes zijn voor $3,59 te koop bij deze verkoper. Dat is iets meer dan €3,-

$(KGrHqZHJFcFBu,pi6CVBQhR(tnm1w~~60_1

Striping tape. Ook dit heb ik helaas niet via eBay gekocht. Ik heb zelf 10 stuks voor €10,- via een Nederlandse webshop gekocht. Maar via deze verkoper kun je 30 stuks voor $3,57. Dat is iets meer als €3,-

$(KGrHqJ,!iQFCVos)1VdBQogrUjst!~~60_3

Zelf heb ik een ander oorbellen rekje gekocht via eBay. Maar omdat veel van jullie zo van snorren houden (en ik die van mij niet meer kon vinden) laat ik deze zien! Via deze verkoper kun je hem voor ongeveer €7-8 euro kopen!

Ook koop ik af en toe nagellak. Maar dit is wel een beetje riskant omdat je nooit weet of het wel goede kwaliteit is. Daarom kan ik ook geen goed voorbeeld laten zien hiervan!

Wat vind jij van deze producten? Koop jij ook wel eens iets via eBay?

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

5 gedachtes over “Wat ik allemaal koop via eBay!

  1. leuk artikel!
    net heb ik een bestelling gedaan (eindlijk) alleen heb ik een verkeerd email adres ingevoerd… esmee….kan het een keer en dan….
    tja, krijg elke keer weer zin om wat te bestellen!
    XOXO esmee

  2. Het werkt inderdaad een beetje verslavend, ik ben begonnen met geurende nagellak via ebay kopen, maar ondertussen heb ik al vanalles en nogwat gekocht! Nagelwielen, spulletjes om nail art jewelry te maken, een tas, portemonnee, telefoon hoesje, screenprotector, cameratas, image plates, dottingtools, kortom VEEL. Je moet wel lang wachten totdat het er is, maar dan heb je ook wat voor een leuk prijsje.

  3. Wat een spotprijsjes voor die nagelwielen en flocking poeder! Helaas heb ik of me ouders geen creditcards of paypal of hoe je daar ook mee moet betalen :(
    Ik had namelijk graag voor Zo goedkoop die nagelwielen genoemd maar ik moet er voor 2 €1,60 betalen :(
    X

Geef een reactie

