Play It Blue!

C02 frontHa! Blue! I love blue! Ja blauw is echt (een van mijn) favoriet(e) kleuren! Daarom was ik ook helemaal blij toen ik deze in de nieuwe LE van Catrice zag staan!

Kijk je mee naar dit lakje?

Dit kleurtje is heel mooi als het weer wat mooier is! Door het zachte kleurtje is het echt een mooie kleur!

C02 swatch

Kijk hoe mooi die kleur is! Deze foto is gemaakt in het zonlicht en ik vind het echt een leuke kleur. Helaas zit er een groot nadeel aan dit lakje. Het heeft net als het lakje dat ik gisteren liet zien vier laagjes nodig om te dekken! VIER! Heel jammer voor dit leuke kleurtje. Het lakje droogt een beetje mat op en heeft geen glitters of shimmers.

C02 overig

Het lakje heeft een lekker breed kwastje. Ook bij dit lakje is dat handig omdat je dan snel je nagels kan voorzien van vier laagjes.

Naam: Play It Blue
Nummer: C02
Merk: Catrice
Te koop: Kruidvat en Trekpleister (let op LE!)
Prijs: €2,69 (De LE doet dus niet mee met de prijsverhoging!)
Inhoud: 10 ml
Kwastje: breed kwastje
Dekking: Slecht! Soms wel vier laagjes nodig!
Finish: Beetje matte finish
Droogtijd: Normaal maar omdat je vier laagjes nodig hebt moet je wel vier keer zolang wachten.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Play It Blue!

  1. Ik wou bijna dit kleurtje en de paarse meenemen, maar ik ga hem nu toch maar niet kopen. Ik heb nogal weinig geduld..
    Zonde van de dekking dus

Geef een reactie

