Tosti.. maar dan anders!

tosti jam1

Vandaag ga ik je iets laten zien wat misschien een beetje raar is.. Maar ik doe het eigenlijk best vaak. Daarom leek me het leuk om het met jullie te delen!

Kijk je mee?Zoals de titel al zegt: Tosti.. maar dan anders! Eigenlijk doen we thuis al zo lang als ik me kan herinneren jam op een tosti. Vaak worden we raar aangekeken omdat het niet hoort. Maar eigenlijk is het super lekker! Het geeft je tosti iets zoets!

Maar nou heeft jam op een tosti een nadeel. Eerst smeerde we de jam namelijk gewoon tussen de boterham samen met de kaas en ham. Vervolgens legde we hem onder het tosti ijzer. Hierdoor word de jam… nogal heet. En is het moeilijk om (als je net als mij geen geduld hebt om het te laten afkoelen) je tong hier niet aan te verbranden.

Vandaar mijn nieuwe manier:

tosti jam

Nee dit is geen late 1 april grap. Dit is echt lekker! Nadat de tosti klaar is smeer je de jam gewoon op de boven kant van de tosti! Echt heerlijk!

Ik hoop dat jullie deze snelle tip leuk vinden en het ook gaan proberen!

Laat in een reactie achter wat je ervan vind als je het geprobeerd hebt!

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Tosti.. maar dan anders!

Geef een reactie

