Christina Aguilera – Your Body ~ Nail Art

Afbeelding 5Een paar dagen terug was ik de video van Christina Aguilera – Your Body aan het kijken en het viel me op dat ze.. nogal opvallende kleding/sieraden/accessoires aan had. Persoonlijk ben ik niet zo van dat soort kleding maar ik vond het wel leuk om er een nail art van te maken!

Zet je schrap voor veel foto’s en bling bling!

Kijk je mee naar deze nail art?

De nail art is misschien niet heel draagbaar maar ik vind hem wel iets hebben! En ik vond het heel leuk om hem te maken. Gisteren heb ik hem ook op school op gehad en ik kreeg er op zich wel leuke reacties over. Ze vonden hem wel leuk, maar niet echt draagbaar ;) Gelukkig zijn ze wel wat gewend van me!

Uit de video heb ik elementen gehaald en deze op mijn nagels proberen te maken. Hieronder de video voor als je hem nog niet gezien hebt of gewoon leuk vind om nog een keer te zien! Ik waarschuw wel, de video is een beetje lady gaga achtig. Maar ik vind hem ergens ook wel grappig!

CAYB 1*

Ik ben begonnen met mijn nagels in vijf verschillende kleuren te lakken. Het word er misschien niet erg draagbaar van maar als je verder kijkt snap je wel waarom!

Afbeelding 8

De eerste nagel is geïnspireerd op de legging die Christina aan heeft. Let niet op haar hoofd op deze foto, de foto’s zijn namelijk allemaal screenshots van haar video dus soms kijkt ze wat minder charmant ;). De legging is op zich niet heel speciaal maar ze laat hem in haar video zo duidelijk zien dat hij er wel bij moest! Vandaar mijn eerste nagel:

CAYB 2*

De nagel heb ik bruin gelakt er eroverheen heb ik een panter print gemaakt. Hoe je dit kunt maken zie je hier.

Afbeelding 4

De tweede nagel komt de oorbel die Christina in heeft terug. Het is een lekker grote en opvallende oorbel!

CAYB 3*

Op een roze nagel heb ik rhinestones geplakt in de vorm van een ster. Ik heb rhinestones in drie verschillende formaten gebruikt. Om te zien hoe je rhinestones op je nagel kunt maken klik hier. Ik ben wel blij dat de oorbel die Christina in heeft niet een perfecte ster is, want het was best lastig om ze in deze vorm te plaatsen!

Afbeelding 13

De volgende nagel heb ik geprobeerd het nogal opvallende en blote jurkje weer te geven. Vooral de gaten in het jurkje vallen erg op.

CAYB 4*

De nagel heb ik zwart gelakt en met een dottingtool (deze kun je in mijn blogsale kopen) heb ik de ‘gaten’ erop gemaakt. Ik heb dit nude kleurtje gebruikt. Ik heb drie grote ‘gaten’ gemaakt en aan beide kanten nog een klein ‘gat’. Zo zitten er elke keer vijf streepjes op een rij.

Afbeelding 14

Ook haar hakken zijn nogal opvallend. Deze komen maar even in beeld (heb ongeveer 20x geprobeerd om hem op de juiste plaats op pauze te zetten voor de screenshot!) maar ze zijn zo opvallend dat ik ook hiervan een nail art heb gemaakt!

CAYB 5*

De nagel is roze gelakt. Nadat deze goed droog is heb ik een helft met topcoat gelakt. Hierover heb ik caviaar balletjes gegooid en daarna een beetje aangedrukt. Omdat de schoen alleen de zool en de hak glinsterend heeft vind ik het leuk om bij de nagel ook de helft ‘gewoon’ te laten. Later heb ik hem toch veranderd omdat ik er niet tevreden over was. Wat ik gedaan heb zie je zo…

Afbeelding 5

Een van de meest opvallende sieraden uit de video: De ‘Rich Bitch’ ketting. Ook hiervan moest ik dus wel een nail art maken!

CAYB 6*

De nagel heb ik gelakt met een leuk holografisch lakje. Dit om de bling bling van de ketting goed terug te laten komen! Vervolgens heb ik met een klein kwastje met roze ‘Rich Bitch’ op mijn nagel gemaakt.

CAYB 7*

Zoals ik al zei vond ik de roze nagel toch nog niet helemaal goed. Daarom heb ik de balletjes eraf gehaald en deze vervangen met rhinestones. Ook heb ik op deze foto een extra laagje roze aangebracht bij ‘Rich Bitch’.

Afbeelding 7

De ‘Rich Bitch’ vond ik toch niet helemaal Myrthe dus heb ik uiteindelijk ook veranderd. De oorbellen die ze hier in heeft zijn ook super groot en opvallend. Daarom besloot ik hier een nail art van te maken!

CAYB 8*

Hier zit ook een holografisch lakje onder, je ziet er alleen niet heel veel meer van door de rhinestones. Het rode steentje is een soort druppel vorm en daaromheen heb ik steeds een kring gemaakt met zilver en licht blauw.

CAYB rechts*

Ook mijn andere hand moest eraan geloven! Hier heb ik alleen de ster en de laatste oorbel verwisseld. Dit omdat de ster dan wat makkelijker was om te maken. Dit kan ik ook aanraden als je hem zelf wilt maken! Ook wil ik erbij zeggen dat ik mijn rhinestones via eBay gekocht heb. En ze daarom niet zo duur zijn. Daarom vind ik het niet zo’n ramp om er zoveel op een nagel te doen. Wil jij ook iets kopen via eBay? Bekijk dan eens mijn eBay shoptips!

CAYB lakjes

De lakjes die ik voor deze nail art heb gebruikt: Essie all in one base (belangrijk om je nagel te beschermen!), Catrice 710 Dulce & Havanna, Catrice C04 Mrs. Brightsight, Catrice 850 Aretha’s R-E-S-P-I-N-K, Catrice 070 Same Seine But Different, inm Out The Door topcoat, NYC 119 City Blackout, Gosh 598 Bubble Gum en KIKO 400. Als je deze lakjes niet hebt kun je natuurlijk ook andere kiezen!

Zo een heel lang artikel, maar nu weet je wel waar ik het idee van deze nail art vandaan heb!

Wat vind jij van deze nail art? Wil je vaker zoiets zien?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Christina Aguilera – Your Body ~ Nail Art

  1. Leuk om ze je te laten inspireren om een nail-art te maken, maar ik zou het inderdaad niet snel dragen doordat het zo veel verschillende nagels heeft.

Geef een reactie

