Winactie!! AFGELOPEN

winactie lf met sterWinactie is afgelopen. Winnaar heeft een mailtje ontvangen!

Omdat ik afgelopen week te horen heb gekregen dat ik aangenomen ben bij BP (benzine station) en ik dinsdag mijn examen week heb afgesloten vond ik het wel leuk om weer een winactie te doen!

Benieuwd hoe je mee kunt doen?

Dit potje Lemony Flutter zat in de laatste Glossybox. Maar omdat ik zelf al een groot potje heb (en deze toch niet zo snel op krijg) vind ik het leuk om er iemand anders mee blij te maken! Dit potje heb ik niet gebruikt en is dus nog nieuw! In het potje zit 10 gram Lemony Flutter.

Voor de mensen die Lemony Flutter nog niet kennen: Het is een soort boter die je nagelriemen verzorgd. Hiervan worden je nagels sterker en breken ze minder snel af! 

Voor deze winactie kun je op verschillende manieren mee doen! Voor alles krijg je een punt. Als je alles doet kun je dus meer kans maken!

Twitter: Volg mij een tweet: ‘Volg @nicenailarts en maak kans op een mini Lemony Flutter! Kijk op http://wp.me/p2MKKQ-FI hoe je meer kans kunt maken! #winactie #RT

Facebook: Like me op facebook en like en deel het bericht dat over deze winactie gaat.

Instagram: Volg me op instagram en deel de foto die over de winactie gaat. Doe dit ovv @nicenailarts zodat ik bericht hiervan krijg.

Bloglovin: Volg me op bloglovin en like dit bericht.

Reactie plaatsen: Als je hieronder een reactie plaatst telt dat ook als punt! (vul wel een geldig e-mail adres in zodat ik je kan mailen als je gewonnen hebt!)

Genoeg mogelijkheden om mee te doen dus! Je kunt t/m maandag 18.00 uur mee doen. Daarna zoek ik een winnaar uit. Ik neem contact op met de winnaar.

Veel succes!

Liefs, Myrthe

20 gedachtes over “Winactie!! AFGELOPEN

  1. Ik heb alles gedaan facebook twitter bloglovin en insta ik ben gek op lemony flutter heb er veel over gehoord en wil hem graag proberen x

  2. Alles gedaan!
    Twitter: Morannetje
    Facebook: kijk bij je likes haha (mijn naam staat erin)
    Bloglovin: morannetje
    Reactie: gedaan
    Instagram: xMorann

  3. Hooi!
    Super leuk deze winactie! Ik wil heel graag lemony flutter maar ik kom nooit in een stad waar een lush winkel zit,……… Ik zal hem graag een keer uit willen proberen!! En als ik zo artikels lees op website is het een topproduct! Suc6 met het kiezen van de winnaar:)

  4. Geweldig deze actie! Heb al vaak dingen gehoord over Lemon Lush maar heb het nog nooit gehad/geroken/geprobeerd :(
    Ik zal alles even doe voor je!

    X

  5. Hee!
    Ik heb geen twitter! Sorry, maar ik hoop dat ik natuurlijk zeker mee kan doen!
    Ik zag dit op Instagram!
    Nog gefeliciteerd met je baan! :D, ik wil natuurlijk super graag willen winnen omdat ik Lemony flutter heel erg duur vind, ik zou het graag willen hebben, maar ik weet niet of het gelijk goed is om gelijk al een grote pot te gaankopen, want straks kunnen mijn nagellriemen ( bijvoorbeeld xD) er helemaal niet tegen! Dus daarom zou ik het wel leuk vinden, als ik deze kan proberen, i love lemony flutter ik heb hem een keer geroken in de lush winkel! Zooooooo lekker, i love die geur gewoon! Dus ik zou het echt super superleuk vinden als ik win!
    Heel veel succes met kiezen!
    Groetjes lotus!

    • Het is natuurlijk spul dus volgens mij is het vrijwel onmogelijk dat je er niet tegen kunt.. Je kunt het ook proberen bij Lush! Daar staat ook altijd een tester! En nu maak je natuurlijk ook kans op deze mini! :)

  6. Heey ik heb altijd echt kei droge lippen en ik heb er al veel goede dingen over gehoort dus ik ben wel nieuwsgierig!! Ik doe mee!!

    Xx Fieke

    Twitternaam:@SisterNailart

Geef een reactie

