Een date met het maanlicht?

126 front Vandaag heb ik een mooi lakje van Essence voor je! Hij is misschien wel wat donker voor het weer dat steeds meer op de lente begint te lijken maar ik vind hem toch wel erg mooi!

Kijk je mee naar dit leuke lakje?

Dit is een mooi donkerblauw lakje uit de collectie die nu in de winkel licht. Hij is dus nog steeds te koop! Erg leuk als je hem nog wilt hebben en Essence is niet heel duur dus dat is ook erg handig!

126 swatch

Op de foto’s zijn de shimmers niet zo goed te zien maar in het flesje zie je ze wel zitten. De shimmers zitten natuurlijk ook op de nagels. Maar ik kreeg ze niet heel goed op de foto. Dit lakje dekt prima in twee laagjes! Ik vind het een erg mooi lakje, het heeft iets mysterieus!

126 overig

Het lakje heeft een erg makkelijk dik kwastje! Super fijn als je je nagels snel wilt lakken!

Naam: Date in the moonlight
Nummer: 126
Merk: Essence
Te koop: Kruidvat en Trekpleister
Prijs: Volgens mij €1,70
Inhoud: 8 ml
Kwastje: Breed kwastje
Dekking: Prima, na twee laagjes dekkend
Finish: Shimmers
Droogtijd: Normaal

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Een date met het maanlicht?

Geef een reactie

