Essence LE nagellak removers

Essence en Catrice komen natuurlijk vaak met nieuwe LE’s. Maar nu komt Essence met twee LE nagellak removers! Ik vind dit best leuk omdat de removers ook geur hebben! Ik heb al eens een review geschreven over de geur removers van Essence. *Klik hier* om die te lezen!

Wat Essence hierover zegt: ‘Essence geeft kleur aan de lente- en zomermaanden met felle kleuren en coole dessins. Vanaf lente 2013 is het verwijderen van je nagellak leuker dan ooit met de kleurrijke limited “design editions”. Lentebloesems, tropische dessins en schattige hartjes en sterretjes – de nieuwe verpakking is een absolute eye-catcher. Let’s party… en vier de lente met essence!’

Kijk je mee om deze leuke removers te zien?

essence NPR_CoconutPapaya

De eerste geur is mooi blauw met veel felle bloemen op de verpakking. Links onderin staat een illustratie van de geur van deze remover. Ik vind het flesje echt heel leuk en lekker kleurig! Hiervan krijg je echt een lente gevoel!

Essence zegt hierover: ‘Snel, zacht en compleet en verpakt in een kleurrijk tropisch design! Deze nail polish remover is ideaal voor iedereen die weinig tijd heeft maar toch waarde hecht aan goede resultaten! Een paar seconden zijn genoeg om alle soorten nagellak te verwijderen zonder restjes achter te laten. De speciale formule hydrateert de nagels en nagelriemen tijdens het gebruik. Het resultaat: gezonde, sterke nagels. De exotische geur van papaja en kokosnoot en de zomerse verpakking geven je direct een vakantiegevoel!’

Hiervan worden je nagels dus ook gezonder en sterker. Of dat echt zo is? Ik hoop het wel! Dat zou natuurlijk ideaal zijn! In deze remover zit wel aceton dus ik ben benieuwd.

essence NPR_StrawberryPassion

Deze verpakking is ook lekker vrolijk! I.p.v. bloemen word hier gebruik gemaakt van verfspetters. Het effect vind ik erg leuk. Ook hier staat een illustratie van de geur.

Essence zegt hierover: ‘Maak een einde aan broze, zwakke nagels en alledaagsheid: essence nail hardening nail polish remover is verrijkt met bestandsdelen die zachte en gestreste nagels aanpakken! De bijzonder voedende formule versterkt de nagels en zorgt voor een gezonde uitstraling. De heerlijke aardbei-passiefruitgeur doet denken aan een zonnige zomerdag. De formule is acetonvrij, dus ook perfect geschikt voor kunstnagels.’

Hiervan worden je nagels dus harder. Dit zou dus ideaal zijn als je wat zwakkere nagels hebt! In deze remover zit geen aceton.

 

De removers zijn vanaf lente dit jaar te koop (ze liggen denk ik al in de meeste winkels!) en kosten €0,99 per flesje! Ik denk dat ik ze wel ga aanschaffen! Ik ben namelijk dol op nagellak removers met geur!

Wat vind jij van deze LE?

Liefs, Myrthe.

2 gedachtes over “Essence LE nagellak removers

Geef een reactie

