Catrice Arentha’s R-E-S-P-I-N-K

850 frontOmdat het al weken super mooi lente weer is laat ik vandaag een mooi vrolijk kleurtje zien! Dit kleurtje past natuurlijk perfect bij het mooie weer! NOT. Sorry ik kon mijn sarcasme even niet voor me houden! Maar dit kleurtje is wel zo mooi en vrolijk dat het lente weer misschien wel te voorschijn komt!

Kijk je mee?

Een leuk en vrolijk kleurtje. Lekker knal roze, volgens mij kan het niet meer meisjes achtig zijn! Dit kleurtje heb ik ook voor twee nail arts gebruikt! *Klik* en *Klik*

850 swatch

Wanneer de zon schijnt (dat doet hij gelukkig nog wel af en toe!) is dit echt een mooi knal kleurtje. Het lakje heeft wel een paar laagjes nodig, na drie laagjes dekt hij pas goed.

850 overig

Het lakje heeft een lekker breed kwastje waar je snel je nagels mee kunt lakken!

850 swatch2

Naam: Arentha’s R-E-S-P-I-N-K
Nummer: 850
Merk: Catrice
Te koop: Misschien nog te vinden in een kortingsbak bij Kruidvat of Trekpleister.
Prijs: Dan €1,-
Inhoud: 10 ml
Kwastje: Breed kwastje.
Dekking: Na drie laagjes pas goed dekkend.
Finish: Creamy
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit felle kleurtje?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

