Paasei nail art!

paasei

Eerder deze week liet ik je al de paashaas nail art zien. En nu is het tijd voor een paasei! Deze nail art is redelijk makkelijk en leuk om te doen!

Kijk je mee hoe ik dit gedaan heb?

Voor deze nail art heb je een aantal vrolijke kleurtjes nodig. Ik heb gekozen voor vijf kleuren. Daarnaast heb je dunne kwastjes en dottingtools nodig. Dottingtools kun je kopen in mijn blogsale!

nagels 6 bctc

1. Nadat je de basecoat hebt aangebracht lak je je nagels in een vrolijk kleurtje.

2. Maak met bijvoorbeeld blauw twee driehoeken bij elkaar.

3. Daarna maak je met bijvoorbeeld paars de driehoeken boven de eerste driehoeken. Ook maak je een soort zigzag lijn op je nagel.

4. Maak met de zelfde kleur stipjes in de blauwe driehoeken. Nu lijkt het (vind ik) een beetje op een ninja turtle!

5. Vervolgens maak je met bijvoorbeeld roze een streep boven de paarse driehoeken.

6. Met bijvoorbeeld geel maak je streepjes vanuit de roze streep. En daarna maak je stippen tussen de zigzag lijn en de  blauwe driehoeken. Vergeet de topcoat niet!

paasei nail art

Dan is dit het resultaat! Een vrolijke nail art die leuk bij pasen past! Laat pasen (en het mooie weer) maar komen! Ik heb bij elke nagel iets anders gemaakt. Dat geeft een vrolijker effect!

Wat vind je van deze nail art?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Paasei nail art!

Geef een reactie

