Letter versieren met nagellak!

myr kaalAl een hele tijd terug heb ik dit gemaakt. Maar eigenlijk nooit online gezet. Best jammer want het is leuk en makkelijk om te doen en het resultaat is leuk!!

Kijk je mee naar het resultaat?

De letters zijn te koop bij Xenos! Ik heb ze deze week nog in het krantje zien staan dus ze hebben ze nog steeds. Ik heb gekozen voor de letters MYR. Dit is een soort bijnaam van mij. Eigenlijk wou ik gewoon MYRTHE maar de E hadden ze niet meer dus heb ik gekozen om maar drie letters te doen! Tja je moet wat he ;)

Helaas was ik weer te enthousiast bezig en ben helemaal vergeten foto’s te maken van de stappen. Ik heb dus alleen van de letters voor en na foto’s. Misschien ga ik nog wel THE erbij halen en dan ga ik wel foto’s maken van de tussen stappen. Laat maar weten in een reactie als je dat graag wilt zien!

myr gekleurd

Dit is het uiteindelijke resultaat. Ik heb (natuurlijk) verschillende kleuren blauw gebruikt. Deze heb ik met een sponsje op de letters gedaan. Daarna heb ik er glitters overheen gedaan. Ook heb ik er blauwe en zilveren hartjes op gemaakt. Daarbij heb ik witte lijntjes gedaan met daarover heen een blauw streepje.

Dat is in het kort hoe ik het gemaakt heb.

myr op deur

De letters heb ik met dubbelzijdige tape op mijn deur gemaakt. Dit werkt goed, ze zitten er nu al ongeveer 3-4 maanden op en zijn er nog niet af gevallen. Ik heb mijn tape gekocht bij de Action. De prijs weet ik niet meer maar heel duur zal het niet geweest zijn!

Wat vind jij van de versiering op de letters? En wil je graag een DIY?

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Letter versieren met nagellak!

Geef een reactie

