Zoektocht: Perfecte nude kleur voor mij…

070 frontZoals de titel al zecht: ik ben opzoek naar een nude kleur die bij mijn hand past. En nee, niet elk nude kleurtje staat mooi bij iedereen. Wanneer je een donkere huidskleur hebt moet je natuurlijk geen lichte nude kleur kopen en wanneer je (net als ik) een lichte huidskleur hebt moet het lakje niet te donker zijn.

Kijk je mee of ik ‘mijn’ kleur gevonden heb?

Het lakje dat ik gekocht had is van de oude Catrice collectie. Daarom was hij ook maar €1,- ik dacht meteen mooi! Als het dan niet mijn kleur is maakt het ook niet zo heel veel uit.

070 swatch2

Helaas is het lakje iets te donker voor mij. Het ziet er nog niet zo ‘natuurlijk’ uit al ik zoek. Wel jammer maar de zoektocht gaat dus nog even door!

Het lakje is verder wel prima! Het dekt goed in twee laagjes en heeft leuke shimmers erin zitten. Maar eigenlijk vind ik dat wel een beetje raar. Een ‘nude’ lakje is toch juist bedoeld om er realistisch uit te zien? Maar de shimmers vallen niet zo heel erg op.

070 overig

Het kwastje is lekker dit en dus handig met lakken. Prima dus!

070 swatch

Naam: Same Seine But Different
Nummer: 070
Merk: Catrice
Te koop: Misschien nog te vinden in een kortings bak bij Kruidvat of Trekpleister.
Prijs: Dan is hij meestal €1,-
Inhoud: 10 ml
Kwastje: Breed kwastje.
Dekking: Dekt prima na twee laagjes.
Finish: Wit/zilveren shimmers. Deze vallen vrijwel niet op.
Droogtijd: Gewone droogtijd.

Al met al een prima lakje dus! Alleen nog niet mijn ideale nude lakje! De zoektocht gaat dus nog even verder..

Heb jij wel jou ideale nude lakje gevonden?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Zoektocht: Perfecte nude kleur voor mij…

Geef een reactie

