I love spring tag!

166744_441990109211720_693219715_n_largeVandaag heb ik een leuke tag voor je! Hij gaat over de lente (die officieel al begonnen is, helaas nog niet veel van te merken).

Kijk je mee?

 

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
Eigenlijk kijk ik niet zo naar het tijd van het jaar als ik een nagellak kleur kies. Ik doe vaak gewoon waar ik zin in heb! Maar natuurlijk heb ik nu zin in mooi weer en op de een of andere manier kies ik dan toch sneller vrolijke kleurtjes!

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
We zijn niet zo’n paas mensen hier thuis. We doen vaak samen brunchen en ’s avond misschien gourmetten. Dus echt op mijn paasbest zul je me niet zien! Ik trek ‘gewone’ kleren aan.

tumblr_mk4kzaknfN1ry25qpo2_500_large

3. Als je aan de lente denkt, waar wordt je dan écht vrolijk van?
Het mooie weer dat we nu helaas nog niet hebben!!! En aan hooikoorts. De lente is wat dat betreft niet echt een feest… Maar ook aan de mooie bloemen die tevoorschijn komen en dat het weer langer licht blijft! Lekker buiten kunnen zitten enz.

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?
Ik heb niet echt een ultiem voorjaars parfum. Ook hier doe ik een beetje waar ik zelf zin in heb (net als met nagellak en nail art!).

5. Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Luchtige shirtjes! Als het wat warmer begint te worden vind ik het fijn als ik leuke en fijne shirtjes kan dragen! Maar verder bewaar ik eigenlijk niet zoveel.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?
Wat is nou echt een lente nummer? Het enige waar ik op kom is: ‘Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente’. Maar daar word mijn mood niet echt beter van ;) Verder heb ik niet echt een lente nummer…

tumblr_mk4gkqN01h1qiatilo1_500_large

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Misschien nog een leuk jurkje of tuniekje! Daarvan heb kun je gewoon niet genoeg hebben! Verder wil ik nog graag leuke armbandjes hebben. Het liefst in allerlei vrolijke kleuren!

8. Welke smaak paaseitjes is jou favoriet?
Ja sowieso wit! Wit vind ik het lekkerst dan melk en dan puur. Ik lust het allemaal wel maar dat betekend niet dat ik niet eerst de witte eruit zoek! En dat doet volgens mij iedereen hier thuis want de pure blijven altijd over!

Dit was de tag alweer! Het is niet zo’n lange maar ik vond hem wel leuk! Als je de tag over wilt nemen mag dat natuurlijk. Je kunt de antwoorden ook in een reactie plaatsen!

Waar krijg jij een lente gevoel van?

Liefs, Myrthe.

Bron afbeeldingen

Een gedachte over “I love spring tag!

  1. ik hou ook van witte paaseitjes.
    Wij doen ook niet echt heel veel met pasen, we doen dan idd ontbijten met croisantjes en afbakbroodjes, en sinasappelsap enzo.
    en dan gaan we afentoe nog eens iets leuks doen..

Geef een reactie

