Paashaas nail art!

haasjes nail artAan het weer is het nog niet echt te merken (helaas!) maar het voorjaar is gisteren begonnen. Binnenkort is het alweer pasen en daarom vond ik het leuk om je vast een leuke paas-nail art te laten zien! Omdat mijn laptop het weer redelijk doet heb ik een mooie turorial kunnen maken!

Kijk je mee?

Ik heb weer voor iets ‘geks’ gekozen want ik vond het leuk om elke nagel een andere achtergrond kleur te geven. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alles in dezelfde kleur te doen! Voor deze nail art heb je ook kleine kwastjes nodig en dottingtools (deze zijn te koop in de blogsale!). Verder heb je wit, zwart en roze nodig. Voor de achtergrond is het natuurlijk leuk om een vrolijk kleurtje te kiezen!

nagels 6

Eerst breng je een basecoat aan.

1. Lak je nagels met een vrolijke lente kleur.

2. Maak aan het einde van je nagel een grote witte stip.

3. Met een klein kwastje maak je de oren. Ik vind het leuk als ze net wat anders hangen. Dus niet gelijk. Maar dat mag je natuurlijk zelf weten.

4. Kleur de oren in met een licht roze kleur en maak met een dottingtool een stipje voor de neus.

5. Met zwart maak je twee stippen voor de ogen.

6. Vervolgens maak je met wit nog een stipje hierin.

Nadat je een topcoat hebt aangebracht ben je klaar! (Voor nog meer nail art tips klik hier!)

paashaas

Als je die stappen op elke nagel herhaald heb je dus deze leuke paashaasjes! Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een accent nagel te maken en maar een nagel een haasje te geven!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Flormar 400, Manhattan 21g, Manhattan 78c, Manhattan 67s, Manhattan 53f en Essence 36 Enchanted Fairy.

Wat vind jij van deze nail art? Heb je al leuke plannen voor pasen?

Liefs, Myrthe.

3 gedachtes over “Paashaas nail art!

Geef een reactie

