P2 Charming swatch!

p2 530 front

Dit leuke lakje van P2 is mooi voor als het weer wat beter is! Laats was het weer mooi weer dus besloot ik dit lakje te gebruiken!

Kijk je mee?

Zoals ik al zei is het een lekker vrolijk kleurtje. Zelf ben ik dol op blauw dus dat maakt hem alleen maar leuker!

p2 530

In het zonlicht komt het kleurtje super mooi uit! Ik ben zo blij dat de zon af en toe zo goed schijnt dan kan ik mooi foto’s maken van nagellak en nail arts! Het lakje dekt in drie dunne laagjes.

p2 530 overig

Het kwastje is best fijn. Het is niet heel breed maar wel makkelijk om mee te lakken.

Naam: Charming
Nummer: 530
Merk: P2
Te koop: Dm Duitsland.
Prijs: €1,75
Inhoud: 8ml
Kwastje: Dun fijn kwastje.
Dekking: Na drie dunne laagjes dekt hij goed.
Finish: Creamy finish.
Droogtijd: Redelijke snelle droogtijd.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “P2 Charming swatch!

Geef een reactie

