Instagram winactie! AFGELOPEN!

Winactie is afgelopen, je kunt niet meer mee doen! Je kunt wel foto’s maken met een briefje met @nicenailarts voor eventuele volgende winacties!

witte kwastjes

 

Omdat ik gisteren het magische getal van 100 instagram volgers bereikt heb vond ik het tijd worden voor een winactie! Op instagram had ik al een foto gezet van deze leuke kwastjes. Deze kun je dus ook winnen!

Kijk verder om te zien wat je ervoor kunt doen!

Ik heb even zitten denken wat voor winactie ik ervan zou maken. Uiteindelijk lijkt me het erg leuk om een actieve winactie te doen. Instagram gaat natuurlijk over foto’s maken, daarom lijkt het me een leuk idee om jullie een nail art te laten maken!

De bedoeling is daarom: Maak een foto van een zelfgemaakte nail art. Zorg dat er op de foto een papiertje staat met @nicenailarts en zet in de omschrijving ‘voor de winactie van @nicenailarts’. Ook moet je me op Instagram volgen. Ik zou het erg op prijs stellen als je een mailtje stuurt met de link naar de Instagram foto naar: nicenailartsblog@gmail.com zodat ik ze allemaal op een rijtje heb staan en makkelijk een winnaar uit kan zoeken!

Er zijn dus vier dingen die je moet doen:
1. Een nail art maken en met een papiertje met @nicenailarts een foto op Instagram plaatsen.
2. In de beschrijving zetten: ‘Voor de winactie van @nicenailarts’
3. Nicenailarts volgen op Instagram
4. Een mail sturen naar nicenailartsblog@gmail.com met de link naar de foto.

Je mag vaker mee doen aan deze winactie! Als je meer foto’s van nail arts hebt kun je deze allemaal gebruiken! Je kunt meedoen aan deze winactie t/m woensdag 20 maart. Op donderdag 21 maart zal ik de winnaar bekent maken!

Iedereen succes met deze winactie!

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Instagram winactie! AFGELOPEN!

Geef een reactie

