Panterprint nail art!

panter1Zoals beloofd vandaag mijn tweede artikel! Nog een leuke nail art! Dit keer is het een leuk panterprintje.

Kijk je mee?

Ik vind de kleuren combinatie erg leuk! Door de donkere kleur is het redelijk draagbaar (met dit stomme winterweer) maar door het turquoise kleurtje word het toch nog een beetje vrolijk! Je mag natuurlijk helemaal zelf kiezen welke kleuren je gebruikt. Eerder heb ik al een andere panterprint nail art gemaakt klik hier voor het artikel daarvan!

panter nails

Ik moest natuurlijk weer iets aparts doen dus ik heb gekozen om een accent nagel te doen en elke hand anders te maken. Maar ook dit is iets waar je zelf voor kunt kiezen!

nagels panterprint

Basecoat!

1. Lak je nagels met een leuk basis kleurtje en laat dit goed drogen.

2. Maak met een ander kleurtje stipjes random over je nagels heen. Laat dit vervolgens goed drogen.

3. Daaromheen maak je vervolgens c vormige streepjes. Zorg dat ze niet helemaal gesloten zijn.

4. Maar buiten de gekleurde stipjes ook C’s en nog wat kleine stipjes.

Topcoat!

panter nodig

Deze foto heb ik met mooi daglicht gemaakt en nu het donker is zie ik dat hij niet klopt. Ik heb namelijk geen witte acryl verf gebruikt! Deze moet je dus even wegdenken! Ik heb wel gebruikt: Zwarte acryl verf, Catrice 900 Steel My Heart en Flormar 424.

Wat vind je van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

4 gedachtes over “Panterprint nail art!

Geef een reactie

