Dirty Berry Nail art!

dirtyberry naVandaag eindelijk weer een artikel online! Omdat mijn laptop het niet meer deed kon ik geen nieuwe artikelen maken en online zetten. Maar nu is dat weer mogelijk! Natuurlijk is mijn laptop nog steeds niet super snel maar he! hij doet het!

Nu heb ik dus een leuke en makkelijke nail art voor je! Vanmiddag komt er nog een leuke nail art online om het een beetje goed te maken!

Kijk je mee naar deze nail art?

Voor deze nail art heb ik Dirty Berry gebruikt. Ik ben echt dol op dat kleurtje! Je kunt natuurlijk ook een ander kleurtje voor gebruiken. Daarnaast heb ik zwarte nagellak en dunne kwastjes gebruikt.

dirty berry streepjes

Ik heb ervoor gekozen om de streepjes telkens anders te plaatsen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ze steeds hetzelfde doen!

dirtyberry streepjes

Ik heb zoals je ziet wat nieuws bij mijn tutorial gedaan. Nu staat er namelijk dat je een basecoat en een topcoat ‘moet’ gebruiken. Het moet natuurlijk nooit maar het is wel slimmer! Hier heb ik een artikel met andere tips voor nagels en nail art!

1. Lak je nagels met een leuke kleur en laat dit goed drogen.

2. Maak een dikke streep dicht bij de zijkant van je nagel.

3. Daarnaast maak je een dunnere streep meer richting het midden van je nagel.

4. Topcoat time!

Zoals je ziet is het niet een hele moeilijke nail art. Het is eigenlijk maar een lijntje meer dan de simpele nail art! Dus als je die kunt is deze ook mogelijk!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Catrice 420 Dirty Berry en NYC 119 City Blackout

Wat vind je van deze nail art? En vind je de sterretjes in de uitleg leuk?

Liefs, Myrthe.

Geef een reactie

