Glitter Gal holografisch Blauw!

gg blue frontZoals je denk ik wel weet ben ik gek op holografische nagellak! Ik vind het effect altijd super mooi. In mijn stash heb ik een aantal holografische lakjes. Vandaag laat ik je een lakje zien van een Australisch merk: Glitter Gal!

Kijk je mee?

Dit lakje is een mooi blauw holografisch lakje. Wat mij betreft de perfecte combinatie! Want ik vind blauw gewoon een erg mooie kleur en ja, holografisch is altijd goed!

gg blue swatch

Ik heb twee foto’s van dit lakje. Ze zijn vlak na elkaar gemaakt maar het licht valt er anders op. De eerste foto komt het licht van de bovenkant en hier is het holografische effect het beste te zien. Op de andere foto schijnt het licht vol op de nagellak. Hierbij vind ik het holografische effect wat minder goed tot zijn recht komen.

Het holografische effect is wel te zien maar een stuk minder dan bij bijvoorbeeld dit lakje. *klik* Toch vind ik het op zich wel een leuk effect. Maar wanneer ik een nieuw holografisch lakje koop zal ik die dus sneller van dat merk kopen.

gg blue overig

Het kwastje is wel prima. Het is een vrij dun kwastje waardoor je best precies kunt lakken.

Merk: Glitter Gal.
Naam: Blue 3D/Holo.
Nummer: GGNP706H.
Finish: Holografisch.
Dekking: Na twee dunne laagjes goed dekkend.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Dun kwastje.
Verkrijgbaar: O.a. bij Enchantra.
Prijs: Uitverkoop: €7,00 nieuwe collectie €11,95 (dit is bij enchantra)
Inhoud: 9ml.

Wat vind jij van het holografische effect?

Liefs, Myrthe.

Geef een reactie

