Revlon 345 Peach Smoothie!

345 frontOp instagram liet ik je al weten dat ze leuke spullen hadden bij Big Bazar. Waaronder Revlon make-up voor €2,99! Dit scheelt veel met andere winkels dus ik heb even een leuk lakje uitgezocht! Vandaag laat ik die aan je zien.

Kijk je mee?

Ik heb gekozen voor een erg leuk vrolijk kleurtje. Volgens mij is iedereen wel een beetje klaar met de winter en dat ben ik dus ook. Daarom leek me het leuk om vast een leuk lakje te kopen voor als het mooi weer is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn nagellak niet echt aanpas op seizoenen of weer. Als ik zin heb in een kleurige lichte nail art in de winter draag ik die ook gewoon! Kijk maar naar de nail art van gisteren!

345 swatch

Dit lakje vind ik echt leuk! Het is een lekker vrolijk lakje. Hij dekt redelijk in drie laagjes, dat is wel een groot nadeel. De kleur lijkt heel erg op een lakje van Catrice *klik*. Alleen zit er in het lakje van Revlon mooie gouden shimmers en glitters!

Zoals er met grote letters op het potje staat zit er een geurtje aan dit lakje. En dan niet de bekende nagellak geur maar een soort parfum! Ik had er eigenlijk al niet meer aan gedacht tot ik mijn nagels in de buurt van mijn neus hield. Je ruikt het dus ook echt goed! Het is natuurlijk niet zo dat als je deze nagellak op hebt je geen parfum meer hoeft te dragen maar het is een lekkere subtiele geur die goed bij de kleur past! Hij ruikt namelijk ook naar Peach(perzik)! Of je dit lang blijft ruiken en of dit ook blijft nadat je een topcoat gebruikt hebt weet ik niet. Ik wou met deze nagellak eigenlijk een nail art maken maar ben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan. Dit heb ik dus niet kunnen testen. Ik zou een lakje denk ik niet speciaal kopen omdat er een geurtje aan zit, maar ik vind het wel een leuk extraatje!

345 brush

Het kwastje vind ik eigenlijk niet zo heel fijn. Het is een vrij dun kwastje maar hij ‘pakt’ best veel nagellak. En dat vind ik eigenlijk niet zo handig omdat het dan lastig word om dunne laagjes te krijgen.

Naam: Peach Smoothie.
Nummer: 345.
Finish: Gouden glitters en shimmers.
Dekking: Na drie dunne laagjes nog niet helemaal dekkend.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Kwastje vind ik niet zo handig.
Verkrijgbaar: Bij o.a. Big Bazar of luxere drogisten.
Prijs: verschild per winkel. (bij Big Bazar dus €2,99)
Inhoud: 14,7ml.

Wat vind jij van dit lakje? Laat je mening in een reactie achter!

Liefs, Myrthe.

6 gedachtes over “Revlon 345 Peach Smoothie!

  1. Het kleurtje ziet er erg mooi uit! Ik ben niet bekend met de nagellakjes van Revlon, maar dat er een geurtje aan zit (anders dan normale nagellak) is wel een leuk idee ;-)

    • Ja ze hebben daar natuurlijk ook niet alle kleuren.. Het zullen veel oude collecties zijn denk ik!
      De shimmers zie je idd niet zo goed op de foto! Wel jammer want ze zitten er echt in ;)

  2. Ik heb twee andere kleuren/geuren van deze revlon nagellak. Je blijft de geur wel een paar dagen ruiken, ook met topcoat.
    Misschien moet ik maar eens gaan kijken bij een big bazaar hier in de buurt, het kwastje van deze lakken is best onhandig maar ik hou van geurende nagellak!

Geef een reactie

