Leuke nail art!

nail art1Ik heb dat niet vaak meer. Dat ik echt trots ben op een nail art die ik heb gemaakt. De laatste keer was bij de Despicable me nail art. Dit was ook een waarvan ik dacht: woah!

Nu is het me weer gelukt om iets te maken waar ik trots op ben!

Kijk je mee naar deze nail art?

De reden dat ik trots was op deze nail art is denk ik omdat er best veel detail in zit. Dat vind ik ook zo leuk hieraan! De verschillende vlakjes zijn even lastig (om ze ook dekkend te hebben vooral!). Maar daarna is het vooral leuk! Bij deze nail art is ook mijn andere hand goed gelukt. Dat vind ik ook wel leuk want vaak zie je hier toch nog verschil tussen! De lijnen zijn wel wat dikker maar over het algemeen is het bijna hetzelfde.

nail art

Hier zie je foto’s van mijn nagels! Ik werd elke keer zo blij als ik naar mijn nagels keek! Ze zijn zo vrolijk. Afgelopen week hadden we ook nog even mooi weer dus toen kon het helemaal niet meer stuk! Deze nail art heeft er ook letterlijk een week op gezeten. Vorige week zaterdag heb ik hem gemaakt en vandaag ga ik er weer iets anders op maken (wat sterke nagels en een goede topcoat al niet voor elkaar krijgen!).

Vandaag plaats ik nog wel een foto op instagram van hoe de nagels eruit zien voor ik het eraf ga halen! Dan kun je zien hoe het er nog op zit! (psst! Als ik 100 instagram volgers heb komt er weer een winactie!!)

Voor deze leuke nail art heb ik helaas geen tutorial! Mijn laptop is te traag om het programma te openen waarmee ik die maak. Maandag word hij als het goed is gemaakt en dan zal ik weer tutorials kunnen maken! Als er vraag is naar een tutorial van deze nail art maak ik die alsnog voor je!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: NYC 119 City Blackout!, Catrice 700 Birdy Reloaded!, Catrice 810 ACidDC, Catrice 850 Aretha’s R-E-S-P-I-N-K en Catrice 875 It’s All I Can Blue.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

6 gedachtes over “Leuke nail art!

  1. Oh wauw, wat een mooie nailart, daar mag je inderdaad trots op zijn ;-) Ik moest meteen aan Mondriaan denken hihi ;-) maar volgens mij ben je hier wel een tijdje mee bezig geweest.

Geef een reactie

