Catrice 875 It’s All I Can Blue!

875 frontBlue Blue Blue! Ik houd ervan! Blauw is echt mijn favoriete kleur en dit is een van de mooiste blauwe lakjes die ik in mijn stash heb staan!

Ben je benieuwd naar dit lakje? Kijk dan snel verder!

Dit lakje heb ik eigenlijk pas gekocht toen ze in de winkel lagen met 50% korting. Eerder heb ik er eigenlijk steeds overheen gekeken (shame on me!). Maar ik ben erg blij dat ik hem nu toch gekocht heb!

875 swatch

Look at the color! Hij is echt super mooi helder blauw! Ik ben helemaal verliefd op dit kleurtje! Hij dekt goed in twee laagjes. Het is een creamy lakje, dat betekend dat er geen glitters of shimmers in zitten. Ik vind dit wel leuk omdat hij dan erg makkelijk is om te gebruiken met nail arts!

875 brush&back

Het is een rond en breed kwastje. Op zich wel fijn als je je nagels snel wilt lakken. Het nummer van het lakje is 875. Ik denk dat bijna elke Kruidvat en Trekpleister wel de nieuwe lakjes in het assortiment heeft maar misschien kun je hem nog vinden in een korting bak!

Wat vind jij van dit lakje? En hoe vind je de foto’s zo (ipv hoe het in oude artikelen was)?

Liefs, Myrthe.

2 gedachtes over “Catrice 875 It’s All I Can Blue!

Geef een reactie

