Catrice LE Candy Shock!

lakjesEerder deze week liet ik je al de nieuwe LE van Essence zien! Maar Catrice komt ook weer met een nieuwe LE uit! Er zitten een paar leuke producten bij! De collectie is van april tot half mei verkrijgbaar.

Kijk je mee?

De lakjes zijn hier al te zien! Ik vind ze eigenlijk wel leuk! De kleurtjes zijn ideaal voor het voorjaar en de lente en ze zijn mooi zacht! Hiervoor ga ik wel even kijken! De kleuren: C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 Vanilla Love. En de prijs: € 2,69. Deze zijn dus goedkoper als de lakjes die in het vaste assortiment zitten. Dat vind ik eigenlijk wel raar. Maar zeker de moeite waard om te gaan kijken!

cavar

Daarnaast zitten er ook caviar/beads of hoe ze ook genoemd moeten worden in deze LE. Ik vind dit opzich wel leuk! De kleuren: C01 Cotton Candy en C02 Sugar Shock. De prijs: € 2,99. Dit vind ik dan wel weer tegenvallen. Het is natuurlijk niet super duur maar je hebt genoeg winkels waar ze goedkoper zijn!

lip

Een subtiele kleur voor op je lippen in combinatie met verzorging! Dat is wat deze lip balm sticks beloven. Wat Catrice hierover zegt:

‘Lollipop, lollipop: een transparant jasje met een gekleurde kern. De Lip Balm Sticks zijn een perfecte combinatie van twee kwaliteiten – intense verzorging en een vleugje kleur. Voor zachte en suikerzoete lippen met een lichte glans.’

De kleuren: C01 Bring Me Peach en C02 Sugar Shock. De prijs: €3,99.

eye

Catrice komt ook met een aantal soft baked eyeshadows! Vier verschillende kleuren om precies te zijn! Ik vind deze er vaak wel leuk uit zien, maar op de een of andere manier koop ik ze toch niet. Eigenlijk heb ik ook wel genoeg oogschaduw (ja dat heb ik net echt gezegd!). Ik denk dat je hier veel leuke looks mee kunt maken! De kleuren: C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 It’s Honey Money. De prijs per stuk: €3,89.

Catr_CandyShock_LipPeeling

Ik weet niet zo goed wat ik hierover moet vertellen dus ik laat Catrice maar even aan het woord:

‘Suikerstokje: echte suikerkristallen bevrijden de lippen van losse velletjes en verwennen de tere huid tegelijkertijd. Het resultaat: gave, zachte en soepele lippen. De textuur gewoon met kleine cirkelende bewegingen over de lippen bewegen met behulp van de geïntegreerde applicator. Met een lekker fruitig smaakje!’

Het is dus een soort stick die je lippen scrubt? Ik denk dat ik deze wel ga halen! Ik heb regelmatig last van losse velletjes! Dus als dit werkt zal het wel fijn zijn. Deze kost €2,99.

Catr_CandyShock_Blush

Ook zit er een blush in deze LE. Persoonlijk heb ik niet zoveel daarmee maar ik vind hem er toch wel mooi uitzien! De prijs hiervan: € 4,59.

Catr_CandyShock_Highlighter

Ook zit er een highlighter bij. Ook deze vind ik er erg mooi uit zien! De prijs hiervan is €4,99.

Deze collectie vind ik dus wel leuk! Vooral de vier lakjes vind ik erg leuk!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs, Myrthe.

Geef een reactie

