Essence LE Floral Grunge!

nagelsEssence komt weer met een hele leuke LE! Normaal heb ik niet zo’n heel hoog HEBBEN! gehalte meer met LE’s. Maar bij deze gaan er toch wat belletjes bij me rinkelen! Er zitten namelijk een aantal super leuk producten bij! Deze collectie is in april en mei te koop bij Trekpleister en Kruidvat.

Kijk je mee naar deze leuke LE?

Wat Essence over deze collectie zegt: ‘Tegenpolen trekken elkaar aan! De nieuwe essence trend edition “floral grunge” verbindt in april en mei 2013 vrouwelijke elementen met coole grunge-accenten. Zachte en intense kleuren, fijne en grove texturen, kanten bloemdessins en stoere studs – speelse hippie-chic ontmoet casual grunge! Deze trend edition heeft heel speciale highlights: eyeliner stickers met fluwelen finish of metalen accenten en de gekleurde haarpoeder voor opvallende streaks in het haar zijn absolute musthaves. Laat de lente maar komen!’

Hierboven zie je al de leuke nagellakjes van deze collectie! Deze kleurtjes vind ik echt leuk! Het zijn mooie kleurtjes voor het voorjaar en de lente! Vooral de groene en de paarse vind ik leuk! Het zwarte lakje is een lakje met glitters! Ook erg leuk! Normaal hoef ik niet echt alle kleurtjes te hebben van een LE (met een of twee ben ik wel tevreden) maar ik denk dat ik er hier toch wel vier van ga halen! Alleen de tweede lijkt me niet zo leuk. Maar misschien is die wel leuker in het echt dan op zo’n plaatje!
De kleuren van links naar rechts zijn: 01 Be Flowerful, 02 Lily Bloom, 03 Grunge Me Tender!, 04 Madly Purpled en 05 Black in the Roots! De lakjes kosten €1,89 per stuk.

lipgloss2 lipgloss1

In deze leuke doosjes zitten lipglossjes! In elk doosje zitten drie lipglossen. Ik vind dit er zo leuk uitzien! Hoewel ik niet zo ben van de lip producten vind ik dit wel erg leuk. Ik ga hier dan ook zeker voor kijken! De kleuren hiervan zijn: 02 Grungy Kisses Rock! en 01 Kissing Me Softly. De setjes zijn €2,59 per stuk.

ogen

Nog twee producten die me wel leuk lijken! Hoewel ik nog niet weet of ik de kleuren echt kan gebruiken vind ik ze wel erg leuk! Dit zijn twee quatro’s met dus vier oogschaduws per stuk! De kleuren: 01 Eye Like Flowers en 02 Eye Like Grunge. De prijs: €2,99 per stuk.

ess_FloralGrunge_Blush

Deze mooie blush hoort ook bij deze LE. De kleur is wel erg leuk natuurlijk maar verder valt er denk ik weinig over te vertellen. De kleur: 01 Be Flowerful en kost €2,59.

ess_FloralGrunge_HairDyePowder_opened

Dit vind ik wel een goede zet van Essence! Dit is een poeder waarmee je je haren een (tijdelijke als het goed is) dye kunt geven! Dit is wel iets waar denk ik veel vraag naar is! De kleur heet 01 Rock in Style en kost €2,99.

Verder zit in deze LE nog opplak eyeliners van €1,99. Deze heeft Catrice en Sephora ook al uitgebracht maar ik heb er nog weinig goeds over gehoord. Ook zitten er nep tattoo’s in deze collectie van €1,99 en een haarbandje van €2,49.

Al met al vind ik het dus een vrij leuke LE! Ik ga hier dus ook zeker even voor kijken als deze in de winkel ligt!

Wat vind jij van deze LE? En waar ga jij zeker voor kijken?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Essence LE Floral Grunge!

Geef een reactie

