Holo Pink ~ Swatch!

134 frontHolografisch! Ik hou ervan en kan het niet vaak genoeg zeggen. Als er ergens holografisch op staat ben ik vaak al verkocht! Zo ook met dit lakje.

Kijk je mee naar het leuke effect?

Stiekem hoopte ik wel dat dit een gewone lak was. Maar het werkt beter als topcoat. Zo heb ik hem dus ook gebruikt! Onder deze lak heb ik een lakje van Catrice gedaan, Welcome To Roosywood (780).

134 swatch

Hier heb ik het Catrice lakje met daaroverheen twee laagjes Holo Pink! Ik vind het een super leuk effect geven en ben erg blij met dit lakje. Een laagje Holo Pink had ook gekund natuurlijk maar hoe meer Holo hoe blijer ik word!

134 back

Het nummer van dit lakje is 134. Ik heb het lakje bij PrettyPolish gekocht. Een goede en betrouwbare webshop! Lees hier de review hierover! De lakjes zijn daar €3,50 en er zit 15 ml in! Niet duur dus en zeker niet voor zo’n groot potje!

134 brush

Het kwastje is vrij dun waardoor je vrij precies kunt lakken! Prima dus!

Heb jij al eens iets gekocht bij PrettyPolish?

Liefs, Myrthe.

2 gedachtes over “Holo Pink ~ Swatch!

Geef een reactie

