Leuke tutorial van Catrice!

581685_496757387026462_520185528_nVandaag zag ik deze leuke nail art van Catrice die echt heel eenvoudig is om na te maken! Daarom vind ik het leuk om deze te delen met je!

Kijk je mee?

Voor deze nail art heb je een nude kleur nodig en een leuke gewone kleur. Catrice heeft een filmpje gemaakt met uitleg over deze nail art.

Hier is het filmpje dat Catrice gemaakt heeft!

Het is dus wel heel gemakkelijk om na te maken!

Verder vond ik nog een leuk filmpje van Catrice over de volgende LE! Het filmpje ziet er al heel leuk uit dus ik ben benieuwd hoe de producten zullen zijn!!

Liefs, Myrthe

P.s. Op mijn instagram heb ik wat foto’s van acties van winkels geplaatst!! :)

Geef een reactie

