Nagellak ~ Tag

tumblr_miollrHPyv1s4kmr7o1_500_largeVandaag heb ik een leuke tag over nagellak. Hoeveel lakjes heb ik eigenlijk? Wat vind ik fijn en wat juist niet?

Kijk snel verder!

1. Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?

Volgens mij zit ik wel boven de 300 potjes.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakjes?

Catrice! Bijna een heel laatje uit mijn Helmer zit vol met Catrice. Ik vind het een fijn en goed merk zeker voor die prijs!

3. Wat is de meest voorkomende kleur en welk lakje draag je het meest?

Pfff.. Dat weet ik echt niet. Ik heb veel blauw en roze. En ik denk dat ik veel blauw draag?

4. Welke kleuren zou je niet zo snel dragen?

Donkere kleuren draag ik niet erg snel. Vaak draag ik vrolijke en felle kleuren!

5. Hoe berg jij je nagellak op?

In een Helmer kastje. Deze zijn te koop bij IKEA voor €29.95! Niet duur voor zo’n fijn kastje!
6. Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Laatst heb ik mijn stash een beetje op geruimd dus ik heb geen lakjes meer die ik niet meer wil.

7. Gebruik je base- en topcoat?
Als ik swatches maak niet. Dit is omdat de lak er binnen vijf minuten ook weer af is. Maar als ik iets maak wat ik wil blijven draagen doe ik dat altijd! Als basecoat gebruik ik een van Essie en voor topcoat zweer ik bij IBM out the door! Dit is een fijne en goede topcoat die snel droogt. Ik kan iedereen ook aanraden om altijd een base- en topcoat te gebruiken! Door de basecoat verkleuren je nagels minder snel en de topcoat zorgt ervoor dat je nagellak langer blijft zitten.
5198287_large

8. Wat is je favoriete nagellak merk en je favoriete budget nagellak merk?

Mijn favoriete budget merk is natuurlijk Catrice. En als ik een duurder merk moet kiezen ga ik voor OPI. Maar voor dat geld koop ik meestal toch liever vijf Catrice lakjes.

9. Houd je meer van glitters en shimmers of heb je liever een creamy finish?

Als ik nail art maak gebruik ik liever een creamy lakje. Maar als ik geen nail art doe vind ik het wel leuk om glitters of shimmers te gebruiken (of een glitter topcoat).

10. Welke nagellak draag je op dit moment?

Op het moment dat ik deze tag invul draag ik deze nail art. *klik*

Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie plaatsen!

Als je een artikel wilt over mijn nagellak stash hoor ik dat graag! (laat een reactie achter!)

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Nagellak ~ Tag

Geef een reactie

