Glossybox!!

glossyboxGisteren lag de glossybox weer op de mat!! Vorige maand was het de Valentijns editie en toen heb ik een foto op instagram geplaatst. Iemand vroeg me toen of ik een unboxing artikel wou maken. Daarom vond ik het leuk om dat voor deze maand te doen!

Wil je weten wat er allemaal in zit?

Eerst zal ik even uitleggen wat de Glossybox nu eigenlijk is. Als je er nog niet van gehoord hebt is het natuurlijk een beetje vaag. Je kunt een abonnement nemen op de Glossybox. Elke maand betaal je €12,45 en krijg je een Glossybox. In de Glossybox zitten minimaal vijf producten. Soms zit er zelfs wat extra’s in! Het zijn veel proefjes (samples) dus het zijn kleine verpakkingen waardoor je het product gemakkelijk kunt uit proberen. Maar het komt ook voor dat er full size producten in zitten! De producten worden op jou afgestemd door middel van een vragen lijst.

kaartje

Als eerst het kaartje. Hierop staan de producten die in de box zitten en wat de prijs is ervan. Ook staat er een kleine uitleg bij.

ogen

Ik ga het kaartje gewoon af. Als eerst zat erin: Barbor Sensational eyes. Dit is om rimpels en wallen tegen te gaan. Omdat ik hier niet zoveel last van heb geef ik deze aan mijn moeder. Ze heeft niet heel veel last van rimpels maar ze kan het beter gebruiken dan ik.

hand & nail

Een crème om nagels krachtig te maken is voor mij altijd handig! Deze ga ik dus ook zeker gebruiken. Het heeft een typische crème geur en voelt prettig aan!

silver pouder

Ik heb even moeten kijken wat dit nou precies is en hoe het werkt. Op het potje staat omschreven dat je dit met een vochtig wattenschijfje op je gezicht aan moet brengen op de plaatsen waar je last hebt van mee eters. Na tien minuten moet je het eraf wassen met een toner. Ik ben benieuwd of dit product werkt!

masker

Nog iets wat tegen rimpels is. Volgens mij heb ik de vragen niet goed ingevuld want ik krijg wel vaker rimpel producten. Deze gaan allemaal door naar mama dus ik kan er gelukkig wel iemand blij mee maken!

nagellak

Een nagellakje! Ik was natuurlijk blij toen ik dit zag. Dit is speciale nagellak die de lucht door de nagellak heen laat gaan. Zo word je nagel niet afgesloten tijdens het dragen van nagellak. Of het werkt weet ik niet. Ik vind het wel jammer dat ik deze kleur heb. Er waren ook een hoop leuke pastel kleurtjes die ik veel liever had gehad. Maar ik vind het toch wel leuk! Ik heb kleur 705. Wel opvallend is dat bij dit lakje aangegeven word hoeveel erin zit in gram. Terwijl bij andere nagellakjes altijd gebruik word gemaakt van milliliter.

Dit waren mijn producten uit de Glossybox voor deze maand! Ik vind het op zich wel leuke producten en ik ben blij dat ik nog twee producten heb kunnen geven aan mama!

Heb jij ook een Glossybox? Wat zat er bij jou in?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Glossybox!!

  1. ipv de badescu en dat blauwe had ik een lip cheek tint en een kleine bodylotion!
    ik had hetzelfde nagellakje in mijn glossybox, vind het ook een beetje jammer had liever een leuk kleurtje gehad! maar helaas..

Geef een reactie

