UD Blitz!

ud blitz frontVandaag heb ik een mooi lakje van Urban Decay. Dit is een erg mooi goudkleurig lakje met een mooi effect!

Kijk je mee?

Eerder liet ik je al een ander kleurtje van UD zien. En vandaag vond ik het tijd voor een tweede kleurtje uit de set! Dit is een erg mooi kleurtje met een mooi effect door leuke glitters.

ud blitz swatch

Als je goed kijkt zie je de glitters in het lakje zitten! Er zitten wat groene en gele glitters in. Het effect hiervan vind ik erg leuk. Je ziet wel goed de strepen in de nagellak. Dat vind ik wel minder mooi aan dit lakje. Hij dekt in twee laagjes prima!

ud blitz brush

Het kwastje is vrij dun. Dit is niet erg gemakkelijk als je snel je nagels wilt lakken maar wel als je dit nodig hebt voor nail arts te maken.

ud blitz back

Het kleurtje is Blitz. Ik vind het wel mooi passen bij de kleur. Het lakje heb ik gekocht in een set van zes stuks. Klik hier voor de shoplog ervan.

Wat vind jij van deze kleur?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “UD Blitz!

Geef een reactie

