Get to know me! ~ Tag!

tumblr_kzwz5xgan41qafy4jo1_500_largeVandaag heb ik weer een leuke tag zodat je meer te weten kunt komen over mij!

Kijk je mee?

Geboortejaar? 
1990.
Hoe lang ben je? 1.62 m.
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?  Aaahh vakantie!!
Single/relatie? Op dit moment ben ik single.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Gezellig, nagellak verslaafd en een tikkeltje chaotisch.
Wat zou je op dit moment graag willen? Uitslapen, winkelen met vriendinnen, nagels doen en andere leuke dingen.
Wat is je doel in het leven? Mm.. Moeilijke vraag! Gewoon zo gelukkig mogelijk proberen te zijn! Later leuk werk, eigen huisje/appartement en misschien wel kinderen (wel eerst even een leuke man vinden :P)
Waar ben je bang voor? Ik heb altijd een beetje de angst om te vallen.. Waar dit vandaan komt? Geen flauw idee. Het is niet zo erg dat ik mijn bed niet meer uit durf hoor! Ik doe wel gewoon dingen waar ik zin in heb.

DSC_8103_large
Heb je je rijbewijs? Ja, gelukkig wel! Het is echt super gemakkelijk! Mijn rijbewijs heb ik nu bijna vier jaar!
Nagellak of lippenstift? Ehh.. Ik denk dat ik hier niet echt antwoord op hoef te geven ;)
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Winter denk ik. Hoewel ik de kou maar niets vind. Ik vind de sfeer en de gezelligheid wel leuk! En ik ben dol op de kachel bij ons thuis! Die mag van mij (in de winter) elke dag wel aan!

551182_501219349918374_1969939731_n_large
Wil je ooit gaan trouwen? Ja misschien wel ooit.
Ben je een healthy-freak? Nee niet echt. Ik let wel op met wat ik eet maar ik sla er zeker niet in door.
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Mijn haar heb ik zaterdag laten knippen dus het is weer even een stukje korter. Het komt nu tot over mijn bh bandje. Mijn haar is bruin/blond.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Wat niet. Ik heb zo’n lijst daar word je akelig van! Nee op zich valt dat wel mee maar ik zou wel graag wat meer geld willen hebben om wat meer kleding enzovoorts te kunnen kopen.
Heb je tattoos? Nee ik heb geen tattoos. Maar ik vind ze meestal wel mooi. Zeker als ze een betekenis hebben!

320208_103009836517584_1050558293_n_large
Heb je piercings? Ik heb Helix piercing. Dat is in je oor boven aan zeg maar. Deze heb ik ook halverwege mijn oor. Daarnaast heb ik in beide oren twee gewone oorbellen (horen die ook bij piercings?) en een tongpiercing. De foto hierboven is niet van mijn eigen oor. Maar het knopje wat boven in zit is een Helix piercing. Ik heb mijn oorlellen ook niet opgerekt, ik vind dat ook niet zo mooi. En het groeit ook niet meer terug, ik wil wel de mogelijkheid hebben om piercings eruit te halen en er dan (op een klein litteken na) niets meer van zien.
Draag je een bril? Nee. Ik heb er wel een maar ik werd er super scheel van. Deze moet ik op wanneer ik achter de computer zit. Maar ik kijk vaak van mijn scherm naar bijvoorbeeld een kladblok langs mijn toetsenbord. Hierdoor kijk je door je bril, onder je bril, door je bril enz. enz. enz. Daar krijg je dus echt hoofdpijn van.
Wat is jouw perfecte pizza? Haha mijn zelfgemaakte pizza!
Favoriete eten/drinken? Pizza is mijn echte favoriete eten! I love it!!

tumblr_kzwz5xgan41qafy4jo1_500_large
Wat is je favoriete parfum? Dat is sinds vorige week veranderd. Het is nu namelijk: Thierry Mugler Alien. Dat is een LE. Maar ik denk dat deze niet ga kopen. Voor een geur van 30 ml betaal je rond de €80,-! Ik vind dat echt veel. Jean Paul Gaultier vind ik ook super lekker! Eigenlijk alle luchtjes hiervan wel!
Wat is het laatste wat je kocht? Een reis oplader van de action. Het idee is hetzelfde als van Duracell maar dan stukken goedkoper (en nog beter ook!)
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Toen lag ik nog in mijn bedje! Ik heb lekker vakantie!

Favoriete ijsje?  IJs met mini appeltaartjes! Klik hier voor het recept!
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?  Ik hou echt van uitslapen! Hoewel ik het tegenwoordig wel een stuk minder doe dan eerst. Nu wil ik vaak nog wel redelijk op tijd mijn bed uit komen op vrije dagen. Zo kan ik mooi aan mijn blog werken!
Wat zijn je plannen voor 2013? Ik wil graag mijn diploma halen voor grafisch vormgeven en een vervolg opleiding beginnen.
Met hoeveel kussens slaap jij? Ik heb het echt een beetje luxe. Ik slaap namelijk met 4 kussens! Twee hoofdkussens gebruik ik eigenlijk echt als kussen en de andere twee zijn meer in gebruik om een gat dicht te maken. Ik slaap namelijk in een bedstee. Maar omdat mijn matras te klein is zit er een gat tussen de muur en het matras. Omdat er vaak spullen tussen vielen heb ik er maar kussens overheen gelegd.
Ben je een ochtend of avond persoon? Avond. Ik doe zoveel mogelijk ’s avonds zodat ik ’s ochtends lekker nog een paar keer om kan draaien.

Ben je geordend of rommelig? Best wel rommelig. Als ik ergens mee bezig ben is het echt een rommel. Maar de laatste tijd ben ik wel iets netter geworden.
Wat wil je op dit moment graag zien? Winkels!! Daar kan ik me altijd wel vermaken! Gelukkig ga ik met mama een ‘weekendje weg’ tijdens mijn vakantie en dan gaan we gezellig winkelen!
Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? Ik hoop deze opleiding afgemaakt te hebben en ook mijn vervolg opleiding. En dan ook een leuke baan hebben. Een eigen woon ruimte hebben en lekker doorgaan met mijn blog. Ik hoop dat ik tegen die tijd meer bezoekers heb.
Ben je verlegen? Ik kan wel verlegen zijn. Op mijn stage denken ze volgens mij dat ik echt heel rustig en verlegen ben. Maar als ik met vrienden ben doe ik altijd wat drukker en gezelliger. Het is niet zo dat het op stage niet gezellig is. Maar omdat er eigenlijk alleen maar mannen werken gaan de gesprekken soms over dingen die me niet zo boeien. Ik zit er dan maar rustig bij en hou wijs mijn mond.
Heb je een accent? Volgens mij kan ik wel redelijk ABN praten. Maar ik kan ook heel erg Brabants praten als ik met andere Brabanders ben. Hoewel ik dan niet eens heel plat praat. Omdat ik in Utrecht op school zit heb ik wel heel veel commentaar gehad op mijn accent.
Zussen/broers, hoe oud? Mijn broer Yannick is 23 en mijn broertje Ingmar is 16.

Als je deze tag wilt over nemen mag dat natuurlijk!

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Get to know me! ~ Tag!

Geef een reactie

