Stipjes ~ Nail art!

Stipjes nailartVandaag heb ik een leuke nail art voor je. Hij is gemakkelijk om na te maken!

Kijk je mee? 

Voor deze nail art heb je een donkere en een lichte kleur nodig. Ik heb gekozen voor een leuk lakje van Essence. Deze lijkt zwart maar er zitten mooie glitters in waardoor hij toch anders is. Daarnaast heb ik een licht blauwe kleur gebruikt. Als jij liever een andere kleur gebruikt kan dat natuurlijk ook!

Ook heb je dottingtools nodig. Deze kun je kopen in mijn blogsale.

nagels stipjes in midden

1. Lak je nagels met een donkere kleur.

2. Maak met een grote dottingtool van boven naar beneden stipjes met een lichte kleur. Zorg dat het bovenste stipje het grootst is en verder naar onder steeds kleiner word.

3. Pak nu een kleinere dottingtool en maak stipjes in de vorige stipjes. Doe dit met dezelfde kleur als op je hele nagels.

4. Breng een topcoat aan. Het is slim om dit bij elke nail art te doen! Klik hier voor een artikel over topcoats!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Essence 05 Hunt me if you can (Vampire’s love) en Kiko

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

