Been there, done that ~ Tag!

tumblr_mfx62ngDqS1qk6l4fo1_500_largeEen leuke tag over reizen en andere dingen! Wat is mijn favoriete bestemming en waar wil ik nog heel graag heen?

Kijk je mee?

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

Australië, België  Duitsland, Luxemburg, Polen, Tsjechië  Spanje, Denemarken en Engeland. Al best veel landen. Maar het mogen er nog wel meer worden ;)

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Ik wil graag nog een keer terug naar Australië! Dit is eigenlijk mijn wens vanaf het moment dat ik in Australië in het vliegtuig terug stapte. Super mooi land en gewoon een geweldige ervaring! Ook wil ik graag nog een keer naar Amerika! Dit jaar gaan we daar gelukkig heen omdat papa en mama dan 25 jaar getrouwd zijn! (Ik ben al aan het sparen om daar flink te kunnen shoppen!)
Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Zon zee strand hoeft niet echt van mij. Ik vind het leuk als het land en de mensen anders zijn dan in Nederland en er wat te zien is. En ja shoppen hoort echt bij vakantie! Ik vind het dan ook leuk als er merken en winkels zijn die in Nederland niet te koop zijn.
Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
Zoals ik net al zei: Australië! Ik ben hier in 2009 samen met mijn moeder een maand geweest. We hadden een camper gehuurd en trokken zo door Australië heen. We hebben echt super veel mooie dingen gezien en we baalde ongelofelijk toen de maand voorbij was! Australië is zo groot en we hadden nog maar een klein gedeelte kunnen zien.
kangaroo's
Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Verrassend: een foto uit Australië! Maar een foto word natuurlijk leuker als er een goede herinnering aan vast zit! En als ik deze foto zie moet ik eigenlijk wel lachen. Toen we een aantal dagen in Australië waren zagen we onze eerste echte levende (want we hadden ze al wel dood langs de weg gezien) wilde kangaroos! Dus wij hebben als een stelletje toeristen foto’s gemaakt van en bij de kangaroos. En dit allemaal midden op een camping vol Australiërs. Een kangaroo komt daar ongeveer net zoveel voor als een koe ofzo hier dus je kunt wel begrijpen hoe erg we ons eigenlijk voor schut zetten. Omdat we zo slim waren om naar Australië te gaan terwijl het daar winter was heb ik een dikke trui en een dik vest aan!

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?

Nee dat niet. Ik heb dan ook alleen nog maar bijbaantjes gehad bij V&D, C&A en dat soort winkels. Ik denk niet dat daar ooit iemand naar een leuke bestemming gestuurd is.

Met wie ga je meestal op reis?
Eigenlijk vind ik het nog steeds leuk om op vakantie te gaan met mijn ouders en mijn broertje. Mijn broer gaat dan niet mee die past op het huis.
Ik vind het gewoon wel gezellig met mijn ouders en mijn broertje. Met mijn broertje kan ik het sowieso wel goed vinden. We hebben dezelfde slechte humor en snappen elkaar. Met mijn moeder vind ik het altijd wel gezellig om te gaan shoppen. Maakt niet uit waar! Ik vermaak me dus prima met hun op vakantie! Mensen kijken soms wel raar als je zegt dat je met je ouders op vakantie gaat. Maar dat maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik vind het leuk en gezellig (en mijn familie gelukkig ook) en daar gaat het om.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)

Klinkt misschien raar maar het lijkt me echt vet om een keer alleen op vakantie te gaan. Lekker aso mee zingen in de auto en geen rekening houden met iemand. Dat lijkt me wel een keer leuk om te doen. Ik denk dat het wel bij die ene keer blijft. Ik vind het ook wel weer heel gezellig om mensen om me heen te hebben! Verder heb ik niet echt speciale wensen om met bepaalde personen op vakantie te gaan. Als het maar gezellig is vind ik het eigenlijk wel prima!

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Nagellak en iets waarmee ik op internet kan! Anders verveel ik me zo kapot! En dan kan ik vanuit daar mooi mijn blog bij houden.

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Een keer in de Beekse Bergen. En verder af en toe een weekendje weg, telt dat ook mee?

tumblr_mg0glyjVc71rsi4mgo1_500_large

Ga je liever naar een attractiepark of naar een dierentuin?
Ik vind het beide leuk!! Maar ik kan me toch wel het beste vermaken in een attractiepark denk ik! Ik hou echt van achtbanen en vind het altijd leuk om ergens in te gaan!

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Met beide heb ik niet zo heel veel eigenlijk. Natuurlijk vind ik zon op mijn vakantie heerlijk maar het is niet zo dat ik perse naar een zonnige plaats wil en de hele dag ga liggen bakken op het strand. Skiën ben ik ook niet zo van.

tumblr_mg3fm23mCN1raqwyao1_500_large
Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Je raad het al: Australië!! Ik denk niet dat ik er nog veel over hoef te vertellen. Het is gewoon een super mooi land!
Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Verbrand zijn op vakantie. Een van de redenen dat ik niet van bakken op het strand hou. De ergste keer was in Frankrijk. Toen was mijn hele rug en benen aan de achterkant verbrand. Heel fijn als je een paar dagen later met de auto terug moet…..

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Sowieso naar Amerika!! Ik heb er echt zin in! Ik kan echt niet wachten. Ik heb ook al hele boodschappen lijstjes geschreven met dingen die ik daar echt moet kopen! En dat zijn er nogal veel! Ik ga zo min mogelijk mee heen nemen zodat ik mijn hele koffer vol kan proppen op de terug weg!
Waar zou je nooit op vakantie gaan?
In landen waar het niet veilig is i.v.m. oorlogen of iets anders. Dan ga ik liever naar een mooi land waar je veilig rond kunt lopen!
Als je deze tag over wilt nemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie zetten.
Liefs, Myrthe.
Een gedachte over “Been there, done that ~ Tag!

  1. Ik wil ook nog graag een x naar Australie en met jullie naar New York kan ik ook toevoegen aan mijn super vakanties ook omdat we dan weer met het hele gezin op vakantie zijn.
    Tsjechie daar hebben we ook veel lol dat blijft ook een favoriet voor me.
    Leuk om te lezen dat je graag met ons op vakantie gaat :-)

Geef een reactie

