Valentijns Nail Art #2

imagefromurl

Vandaag is het valentijn! Tijd voor nog meer hartjes en andere dingen die met de liefde te maken hebben! Eigenlijk had ik even een inspiratieloos momentje tot een lieve lezeres mij een foto stuurde van haar valentijns nail art!

Kijk je mee?

Degene die me de foto stuurde is Nomi. Ze heeft al eens iets gewonnen met een winactie. Klik hier om haar creatie van toen te zien! Nu had ze dus deze leuke nail art naar me gestuurd en ze zei erbij dat ik hem mocht gebruiken voor mijn site. Het leek me leuk om hem na te maken.

Dit is de foto van Nomi. Een erg leuke en vrolijke nail art dus! De nail art past perfect bij valentijn en is best draagbaar. Dus dank je Nomi voor je inspiratie op het juiste moment!

hartjes2

En dit is ‘mijn versie’ ervan. Ik heb de hartjes anders om zitten en bij mij zijn sommige hartjes wat groter uit gevallen. Ook zie je heel duidelijk verschil in de vorm van de hartjes van Nomi en de hartjes van mij. Dat is denk ik iets persoonlijks. Daarbij heeft Nomi gekozen voor een parelmoer lakje en een rood lakje en ik heb wit er rood gekozen.

Als jij nou ook vaak nail arts maakt en het leuk vind als ik ze na maak kun je ze altijd naar me mailen (nicenailartblog@gmail.com), op mijn facebook plaatsen of twitteren! Als het een leuke vernieuwende nail art is maak ik hem misschien wel na!

Eerder liet ik je ook al een andere valentijns nail art zien *klik hier* en deze nail art is ook geschikt voor valentijn!

Ga jij nog iets leuks doen met valentijn?

Liefs, Myrthe.

3 gedachtes over “Valentijns Nail Art #2

Geef een reactie

