Paars met zwarte strepen ~ Nail art!

paars met strepenVandaag heb ik weer een eenvoudige nail art voor je! Deze is vrij makkelijk om na te maken maar is toch erg leuk en geeft zeker iets extra’s aan je look.

Kijk je mee? 

Voor deze nail art heb ik een donker paarse ondergrond gebruikt. Ik denk wel dat het misschien mooier is om een wat lichtere kleur te gebruiken zoals bij deze nail art. *klik*

Daarnaast heb ik zwarte nagellak gebruikt en een kwastje.

nagels paars met streepjes

1. Lak je nagels met een leuk kleurtje.

2. Maak met zwart een diagonaal streepje.

3. Daarnaast doe je nog een streepje. Zorg dat deze anders staat dan het eerste streepje.

4. Maak vervolgens nog een dwars streepje om het af te maken.

Deze tutorial is voor een nagel. Je kunt er voor kiezen om deze bij al je nagels te doen maar je kunt ook net als mij op je andere nagels iets anders doen! De keuze is natuurlijk aan jou!

paars met strepen2

 

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Paars met zwarte strepen ~ Nail art!

Geef een reactie

