Neo Geisha – Madam Butterfly Swatch

C03 MB frontEerder liet ik je al het groene lakje uit deze LE van Catrice zien. Namelijk Planet Tokyo. Vandaag laat ik mijn tweede lakje uit deze collectie zien: Madam Butterfly!

Kijk je mee?

Dit lakje heb ik eigenlijk gekocht omdat mama me vaak Madam Butterfly noemt. Toen ik tegen mama zei dat er een lakje kwam met die naam zei ze: ‘Die moet je kopen’. En als mama dat zegt over nagellak moet ik natuurlijk mijn kans slaan! Het kleurtje vind ik ook erg leuk. Het is een vrij donkere kleur. Hij zit een beetje tussen roze en rood in! Erg mooi!

C03 Madam Butterfly swatch1

C03 MB swatch2

Hierboven staan twee foto’s. De onderste is in fel zonlicht gemaakt en bij de andere was de zon minder fel. Door het verschillende licht lijkt de kleur meteen een stuk anders! Ik vind het een erg mooi lakje en dekt redelijk met twee laagjes. Hier en daar zou een derde laagje geen kwaad kunnen. Net als bij Planet Tokyo is dit een creamy lakje.

c03 mb brush

Ook hierbij zit een lekker dik kwastje waardoor je snel je nagels kunt lakken.

c03 mb back

De code van het lakje is C03! En het lakje komt dus uit de NEO Geisha collectie. Deze is nu te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,69.

Wat vind jij van dit kleurtje?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Neo Geisha – Madam Butterfly Swatch

Geef een reactie

