Top 10 voorjaars lakjes!

voorjaars lakjesHet voorjaar zit er weer aan te komen! Daarom lijkt het me leuk om vandaag mijn top 10 voorjaars lakjes te laten zien! Eigenlijk duurt het nog wel even, en het weer ziet er ook nog niet echt uit alsof het weer bijna lente word. Maar stiekem hoop ik dat het een beetje opschiet dus vandaar vast dit leuke artikel!

Kijk je mee?

Bij het voorjaar horen natuurlijk zachte kleurtjes. Ik heb daarom ook veel pastel tinten en lichte kleurtjes uit mijn stash gehaald om te laten zien. Ik heb geprobeerd van verschillende merken lakjes te pakken zodat het niet zo eentonig word. Van de lakjes waar al een swatch online staat zal ik het linkje plaatsen. Als je nog verzoekjes hebt hoor ik het graag! (laat dan even een reactie achter!)

voorjaars 1

Als eerst een mooi roze lakje van Gosh. Het lakje heet 598 Bubble Gum. En de naam is echt perfect voor dit lakje! Het is echt zo’n bubblicious kougom kleur! Ik vind het wel een leuk en fris kleurtje voor het voorjaar! In het lakje zitten geen shimmers of andere glitters.

voorjaars 2Het tweede lakje is een licht paars lakje van Essie 717 Lapis Of Luxury. Een erg mooi lakje wat super past bij het voorjaar! Ook dit lakje heeft geen shimmers of glitters.

voorjaars 3

Nummer drie is een mooi mat lakje van NYX: MNP06 Sky Blue. Een heel mooi licht kleurtje wat zijn naam ook waar maakt. Het is echt hemels blauw. Door de matte finish heeft het lakje geen glans. Dit vind ik ook wel iets hebben!

voorjaars 4

Ik heb me moeten inhouden om niet te veel Catrice lakjes erbij te hebben. Ik heb gewoon veel lakjes van Catrice. Met drie lakjes vind ik het nog best goed gelukt. Dit lakje heet 210 Just Married. Een mooi licht roze kleurtje. Heel lief en perfect voor het voorjaar (en voor een bruiloft zoals de naam ook zegt). In het lakje zitten kleine subtiele shimmers, maar wel veel zodat het best goed opvalt.

voorjaars 5

Dit lakje is van de Snow White collectie van Essence die helaas niet te koop was in Nederland. Wat ik nog steeds erg jammer vind want het is een erg mooie collectie. Dit lakje heet 08 Dopey. Het is een heel lief paars kleurtje met grote glitters erin. Het kleurtje past echt bij het voorjaar!

voorjaars 6Nog een lakje uit dezelfde collectie. Ook deze is erg mooi en lief. Dit keer is eht een licht blauwe kleur. Het lakje heet 06 Sleepy. Als je op de naam klikt ga je naar de swatch van dit lakje. In het lakje zitten hele kleine shimmers die een beetje blauw/paars zijn. Hierdoor krijg je een mooie gloed over het lakje heen.

voorjaars 7

Het tweede lakje van Catrice. Een mooi licht oranje kleurtje. Deze is wel iets feller dan de vorige kleuren maar zeker niet te fel voor het voorjaar. Het lakje heet 830 Salmon & Garfunkel. Dit lakje heeft een creamy finish. Deze is nu (in sommige) Kruidvat en Trekpleister filialen nog met 50% korting te koop!

voorjaars 8

Een mooi turquoise lakje van Flormar. Dit lakje heeft alleen een nummer: 424. Als je op het getal klikt ga je naar de swatch van het lakje. Dit lakje is ook redelijk fel maar ook goed geschikt voor het voorjaar. Dit is een creamy lakje.

voorjaars 9

Het laatste lakje van Catrice. Deze heet 240 Sold Out For Ever. Een erg leuk groen kleurtje met lichte shimmers erin. De shimmers zijn feller groen dan het lakje. Een leuke combinatie dus! Ook dit lakje is nu bij sommige Kruidvat en Trekpleister filialen te koop met 50% korting!

voorjaars 10

Het laatste lakje is van Manhattan een merk dat verkocht word in Duitsland. Dit lakje is stiekem wel een beetje favoriet van me. Deze heb ik ook gebruikt voor mijn ‘logo’. Het lakje heeft geen naam maar een nummer met een letter: 78C. Je kunt weer op de link klikken voor de swatch hiervan!

Wat zijn jou favoriete voorjaars lakjes?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Top 10 voorjaars lakjes!

Geef een reactie

