Neo Geisha – Planet Tokyo Swatch!

c05 pt frontVandaag heb ik een leuk lakje uit de Neo Geisha LE! Zoals je in mijn shoplog van Duitsland kon zien had ik hier twee lakjes van gekocht. Vandaag laat ik je het leuke groene lakje zien, namelijk: Planet Tokyo.

Kijk je mee?

Zelf hou ik eigenlijk helemaal niet zo van groen. Ik ben er gewoon niet zo van. Maar soms zie ik een groen kleurtje waarvan ik denk: Oh leuk! Dit was daar een van! Ik weet niet hoe het kan dat ik deze wel leuk vind maar het is gewoon zo.

c05 pt swatch

De foto van de swatch is gemaakt in fel daglicht. Hier komt hij super goed uit! Ik vind het een mooi creamy kleurtje. Geen glitters of andere dingen gewoon groen. Erg leuk en handig voor nail arts dus! Je zag hem gisteren al even voorbij komen in mijn pauwenveren nail art! Het lakje dekt goed in twee laagjes en droogt redelijk snel.

c05 pt brush

Het lakje heeft een vrij dik kwastje en lakt dus snel en gemakkelijk! Erg handig dus.

c05 pt back

Het lakje heeft de code C05. En is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,69!

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe.

 

2 gedachtes over “Neo Geisha – Planet Tokyo Swatch!

Geef een reactie

