Valetijns Nail Art!

love nailsValentijn komt er weer aan! Daarom vond ik het leuk om een nail art te doen in het thema van valentijn! Veel roze en een leuk hartje!

Kijk je mee?

Ik had geen zin om op al mijn nagels hartjes te doen en vond het daarom ook leuk om LOVE op mijn nagels te doen. Ik heb ervoor gekozen om bij mijn duim een leuk hartje te doen. Omdat het een valentijn nail art is heb ik natuurlijk gekozen voor roze kleuren! Voor deze nail art heb je kleine kwastjes nodig.

nagels valentijn

1. Lak je nagels donker roze en laat dit goed drogen.

2. Maak met een klein kwastje een hartje met licht roze op je nagel.

3. Omlijn het hartje met zwart en maak de pijl door het hartje heen. Als je het hartje liever niet omlijnd zou ik voor de pijl grijs kiezen. Dit omdat de pijl er anders heel erg uit springt en het hartje niet meer!

4. Als je wilt kun je nog een ‘glans’ in het hartje maken met wit.

De letters heb ik met een klein (en dun) kwastje gemaakt. Als je de letters niet leuk vind kun je natuurlijk ook op al je nagels hartjes maken!

love nails lakjes

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Catrice 480 Miss Piggy Reloaded, Maybelline 51 French White, OPI My Chihuahua Bites! NL M21 en NYC City Blackout 119.

Ga jij iets speciaals doen met valentijn?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Valetijns Nail Art!

Geef een reactie

