Catrice Vies Besje Swatch

420 frontHet lakje dat ik vandaag aan je laat zien heet natuurlijk niet echt vies besje. Het heet namelijk Dirty Berry! Dit is echt een van mijn favoriete nagellakjes van Catrice!

Kijk je mee naar dit mooie lakje?

Stiekem hoop ik dat Catrice een helder moment krijgt en dit lakje opnieuw in het vaste assortiment brengt. Maar toen ik de nieuwe lakjes van Catrice zag baalde ik dat hij er niet tussen zat. Anyway, ik ben er dus super enthousiast over! En vandaag laat ik hem aan jou zien!

420 swatch

Het is moeilijk om het effect van dit lakje vast te leggen maar er zitten héle kleine holografische glitters in. En de mensen die mijn blog al langer lezen weten denk ik wel dat ik daar dol op ben! Bij dit lakje is het wel heel subtiel maar in combinatie met het leuke paarse kleurtje vind ik het helemaal super!

420 back

Het lakje is nummer 420 en misschien is hij nog bij de Kruidvat of Trekpleister te koop met korting!

420 brush

Het kwastje is vrij dun maar wel prima om mee te lakken! Het lakt natuurlijk niet zo snel al met een groot kwastje maar dit kwastje is wel fijner om nail arts te maken!

Wat vind jij van dit lakje? Heb je hem zelf ook?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Catrice Vies Besje Swatch

Geef een reactie

