Catrice it blue my mind ~ Swatch!

270 frontVandaag heb ik een leuk lakje van Catrice voor je! Dit is een leuk blauw lakje!

Kijk je mee?Persoonlijk vind ik blauw een erg mooie kleur dus ik vind dit lakje ook helemaal super! Hij is wel vrij donker maar dat is bij sommige nail arts ook wel handig!

270 it blue my mind

Het lakje heeft een mooie glans en dekt goed in twee laagjes! Helemaal prima dus! Op mijn nagels ziet hij er een stuk leuker uit dan in het potje. Hij valt iets lichter uit en dat vind ik eigenlijk wel beter.

270 back

Het lakje heet 270 It Bleu My Mind. Weer een leuke naam vind ik. Maar dat heeft Catrice vrijwel altijd. Of het lakje nog verkocht word weet ik niet. Maar ik ben bang van niet omdat Catrice het assortiment aan het vernieuwen is.

270 brush

Aan het kwastje kun je ook zien dat dit een oud lakje is. De nieuwe lakjes hebben namelijk een breder kwastje waardoor je je nagels sneller kunt lakken.

Een gedachte over “Catrice it blue my mind ~ Swatch!

  1. Volgensmij is deze inderdaad niet meer te koop, maar catrice heeft wel een andere nagellak die er erg op lijkt, namelijk george blueney. Deze komt ook in het nieuwe assortiment!:-)

Geef een reactie

