Catrice nieuwe nagellakjes!!

Ja!! Het was wel te verwachten dat Catrice de nagellak zou vernieuwen (door de sale) maar eindelijk is er duidelijkheid over! Catrice gaat 47 nieuwe lakjes aan het assortiment voegen!

Kijk je mee?Eerder liet ik je al de andere nieuwe producten van Catrice zien. Klik hier voor het artikel daarvoor. Er werd toen al gereageerd dat mensen nieuwsgierig waren over de nieuwe lakjes. En ik was dat natuurlijk ook! Vandaag kan ik je eindelijk de nieuwe lakjes van Catrice laten zien!

Dit zegt Catrice over hun nieuwe collectie: De nieuwe CATRICE collectie biedt werkelijk alles – trends, klassiekers, nudes en dertien bestsellers. Nagel couture in eindeloze variatie! Kleuren krijgen direct een ultra hoogglans finish dankzij de, speciaal voor CATRICE ontwikkelde, “Gloss Booster” technologie. Uitstekende professionele resultaten met een subliem gel-effect.

De nieuwe lakjes van Catrice krijgen ook een nieuw kwastje. Hierdoor zou je in een keer je nagel kunnen lakken en het kwastje houd precies zoveel nagellak vast dat je een nagel kunt lakken. Hierdoor word het lakken wel heel gemakkelijk!

Helaas worden de lakjes van Catrice weer iets duurder: ze worden namelijk €2,99 per stuk. Dit is natuurlijk nog niet heel duur maar dit is wel de tweede prijsverhoging in een half jaar.

Nieuw maart 2012-1

Dit zijn de eerste lakjes. Zoals je ziet zijn het veel verschillende leuke kleuren! Ik vind het echt een leuke collectie.
Van links naar rechts de eerste regel: 01 Fuchsiarama, 02 Pimp My Shrimp, 03 Papa Don’t Peach, 04 Orange-Utan, 05 Earnie & Birdy, 06 Oh My Goldness!, 07 Genius In The Bottle, 08 Goldbusters en 09 Hugo Moss.
De tweede regel: 10 I’m Not A Greenager, 11 Miss Piggy’s BF, 12 Walk The Lime,13 Shopping Day At Bluemi, 14 Purple Reign, 15 Denim Moore, 16 George Blueney, 17 Caught On The Red Carpet en 18 Bloody Mary To Go.
Regel drie: 19 Fred Said Red, 20 Meet Me At Coral Island, 21 Rosy One More Time, 22 Bricky Mouse, 23 The Monkey Gets Funky, 24 The GlamoureX Factor, 25 Robert’s Red Ford, 26 Raspberryfields Forever, 27 The Pinky And The Brain.

Nieuw maart 2012-2

Dat was nog niet alles! Zoals ik al zei komt Catrice met 47 nieuwe lakjes dus ik heb er twee afbeeldingen van gemaakt! Ook hierbij zitten een hoop leuke kleuren!
Eerste rij: 28 You Better Think Pink, 29 Will You Berry Me?!, 30 Lilactric, 31 Even More Heavy Metallilac, 32 The Dark Knight, 33 In The Armee Glow en 34 Squeeze Me.
Tweede rij: 35 Petrolpolitan, 36 Mint Me Up, 37 The Effect Maker, 38 Vino Tinto, 39 Black To The Routes en 40 I’m Dynamite.
Dit waren de gewone Catrice lakjes. Daarnaast komt Catrice ook met nieuwe nude lakjes!
Nude lakjes van links naar rechts: 01 Karl Says Très Chic, 02 Don t Tell Mademoiselle!, 03 Meet Me À Paris, 04 Apropos Coco, 05 Bonjour Chérie!, 06 My Café Au Lait At Nôtre-Dame en 07 Cotton Candy At Eiffel Tower.

Ik vind de nieuwe lakjes erg leuk en ga ook zeker even kijken! Er zitten wel een aantal lakjes in die al eerder in het assortiment zaten. Maar deze vind ik ook wel erg leuk dus ik snap ook wel dat ze deze laten zitten. Eigenlijk hoopte ik wel dat de lakjes van de Million styles erin zouden zitten (of in ieder geval een aantal daarvan). Maar er zit wel een leuke topcoat in! Dus dat komt zeker goed.

Wat vind jij van de nieuwe lakjes van Catrice?

Liefs, Myrthe.

2 gedachtes over “Catrice nieuwe nagellakjes!!

Geef een reactie

