Opi Ink ~ Swatch!

opi ink flesjeVandaag heb ik een heel mooi lakje voor je. Echt wow! Dit lakje ziet er steeds weer anders uit. Ik heb daarom een aantal foto’s gemaakt en dit proberen vast te leggen! Dus hou je vast want er komen een aantal foto’s aan!

Kijk je mee naar de swatch foto’s?

In het potje ziet hij er nog niet zo heel boeiend uit eigenlijk. Dit lakje heb ik gekocht in de sale. Klik hier voor de shoplog ervan. Al snel viel me op dat er een mooie paarse glans in het potje zat. Dat is ook de reden dat ik hem mee genomen heb.

opi ink swatch1 opi ink swatch2 opi ink swatch3 opi ink swatch4

Op de ene foto lijkt het lakje meer paars en op een andere foto heeft het ook wel iets blauws. Ik vind dat mysterieuze echt heel leuk! Wanneer je je hand anders in het licht houd verander de kleur dus ook! Echt een heel mooi effect!

Op dit moment heb ik dit lakje ook op mijn teen nagels zitten. Zo heb ik het lakje toch op maar raak ik er niet zo snel op uitgekeken (met dit weer heb je natuurlijk geen open schoenen aan).

opi ink brush

Het kwastje is best dun. Ik vind dat wel fijn werken. Met een dik kwastje kun je wel sneller je nagels lakken maar ik vind een dun kwastje ook prima!

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Opi Ink ~ Swatch!

Geef een reactie

