Nail art met stipjes!

stipjes in hoekVandaag heb ik een hele leuke en makkelijke nail art voor je! Deze is makkelijk om na te maken en je kunt hem aanpassen zodat hij helemaal naar jou wens is.

Kijk je mee? 

Voor deze nail art heb je een donkere kleur nodig. Ik vind zwart meteen heel donker dus ik heb gekozen voor een lakje van Essence uit de LE Breaking dawn.

Verder heb je dotting tools nodig en verschillende tinten van een kleur. Omdat ik blauw erg mooi vind heb ik daarvoor gekozen. Maar als jij een andere kleur leuker vind of daar meer verschillende tinten van hebt kun je natuurlijk die kiezen! Dotting tools kun je kopen in mijn blogsale!

nagels stipjes in hoek

1. Lak je nagels in een donkere kleur.

2. Maak met een dottingtool stipjes met een kleur tint.

3. Doe hetzelfde met een andere tint. Plaats de stipjes op plaatsen waar de donkere kleur nog te zien is.

4. Als laatste pak je nog een andere tint en vul je nog wat plekjes op met stipjes in deze kleur. Het is niet erg als er hier en daar nog gaten zijn.

Je kun als je wilt (dat heb ik ook gedaan) nog een extra tint pakken en deze nog gebruiken voor de gaten op te vullen. Maar dit hoeft natuurlijk niet!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: 01 Jacob’s Protection, Catrice 400 Blue Cara CiaoEssence 06 Sleepy, Kiko 099

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

Een gedachte over “Nail art met stipjes!

Geef een reactie

