Make up ~ Tag!

31957581_largeEen tag over make up. Wat vind ik fijn en wat vind ik leuk om ermee te doen?

Kijk snel verder!

1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
In de zomer vakantie tussen groep acht en de eerste klas. Toen begon ik een beetje met mascara en oogpodlood en later is het uitgegroeid tot oogschaduw en andere dingen! Ik besteed door de week niet zo veel tijd aan mijn make up maar als ik in het weekend een feestje heb of ga stappen vind ik het leuk om even uit te pakken! Wat ik soms doe is steentjes bij mijn ogen plakken. Niet zo uitgebreid als op de foto hier maar wat subtieler. Als je een tutorial wilt over hoe je dat kunt doen laat dan even een reactie achter!

2. Hoe voel je je zonder make-up?
Een beetje kaal. En ik heb dan het idee dat ik er wat ziek uit zie. Zoals ik al zij doe ik door de week niet veel make up op. Alleen wat mascara en oogpodlood. Maar zonder dat zie ik er wel meteen wat duffer uit.

150043_488766344492913_2026902561_n_large

3. Wat vind je leuk aan make-up?
Ik vind het super leuk om een mooie ooglook te maken als ik een feest heb of ga stappen. Met kerst heb ik me ook flink uitgeleefd! Het is leuk om te spelen en te kijken wat mooi is en wat allemaal kan!

tumblr_lx0fpzDxQV1r8m5hxo1_500_large

4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?
Mag ik hier ook gewoon nagellak zeggen? Dat is voor mij nog steeds mijn favoriete product. Je kunt er super veel mee en ik vind het echt leuk om daarmee te spelen! Catrice is mijn favoriete budget merk en OPI mijn favoriete merk als het om high end merken gaat!
De oogschaduw palettes van Sleek zijn qua make up echt geweldig!! I love it! Goede pigmentatie en super mooie kleuren! En voor nog geen €10 per stuk kan ik ze niet laten liggen!
Mijn kwasten van mac zijn super fijn! Ik gebruik ze altijd als ik een leuke ooglook maak!

Als je deze tag wilt overnemen mag dat natuurlijk! Je mag de antwoorden ook in een reactie zetten!

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

Een gedachte over “Make up ~ Tag!

Geef een reactie

