UD Hellbent ~ swatch

UD hellbent frontVandaag heb ik een swatch van een mooi Urban Decay lakje uit het setje wat ik laatst in de sale gekocht heb.

Kijk je mee naar dit mooie lakje?

Dit lakje heb ik dus in de sale gekocht, in een pakketje van zes lakjes. Klik hier voor de shoplog van o.a. dit setje.

UD hellbent swatch

Zoals ik al zei is het een erg mooi lakje. Het rood is lekker fel en de glitters zijn subtiel maar toch goed te zien! Het lakje dekte goed in twee laagjes.

UD hellbent brush

Het kwastje is dun en daarom makkelijk voor als je een dunner lijntje wilt zetten. Het kwastje is fijn en lakt gemakkelijk.

UD hellbent back

Hier nog even de achterkant van het flesje met wat info. Ik vind het een erg mooi kleurtje en ben benieuwd naar de andere kleuren van het UD pakketje! Deze komen binnenkort op mijn blog!

Wat vind jij van deze kleur?

Liefs, Myrthe

 

2 gedachtes over “UD Hellbent ~ swatch

Geef een reactie

