Shoplog CentrO Duitsland!

tas centroZaterdag ben ik weer wezen winkelen in Oberhausen. Dit was de derde keer dat ik CentrO geweest ben en ik heb weer een hoop ingeslagen!! Deze keer naar CentrO was als verjaardagscadeautje van een paar vriendinnen van me. Ik kreeg ook nog ‘zakgeld’ van ze waardoor ik dus mooi het een en ander kon kopen.

Kijk je mee naar de spullen die ik gekocht heb?

Deze dag was dus nog als verjaardagscadeautje. Ik mocht bepalen waar we heen gingen en het was dus de bedoeling dat het in Duitsland was. Het kan niet beter! Ik heb gekozen om naar CentrO te gaan. Hier ben ik al wel eerder geweest en ik vind het super leuk om daar te winkelen. Klik hier voor een review van CentrO. Omdat wel een beetje weet welke winkels leuk zijn om in te gaan (al is het alleen maar om te kijken) heb ik iedereen af en toe die winkeltjes in gesleurd. Zo miste de rest ook niets van de aparte winkeltjes die in CentrO te vinden zijn! We hebben echt lang rondgelopen en we hebben ons super goed vermaakt! Het was dus echt een geslaagd verjaardagscadeautje!

nagellak

Als eerst natuurlijk de nagellak! Ik vind zelf dat ik me redelijk heb ingehouden (zeker als je kijkt naar de vorige shoplog van CentrO).

Van KIKO heb ik twee holografische lakjes gekocht. Deze waren de vorige keer €4,90 per stuk maar waren nu in de aanbieding voor €,2,40. Ik heb er twee leuke uit gezocht. Verder vond ik het assortiment van de nagellakjes niet echt vernieuwd. Hiervan heb ik dus ook niets gekocht.

Van Catrice hadden ze al de nieuwe LE Neo Geisha. Hiervan heb ik twee lakjes gekocht, C03 Madam Butterfly en C05 Planet Tokyo. Mijn moeder noemt me soms madam butterfly dus daarom vond ik de naam van dit lakje wel grappig. Planet Tokyo is gewoon een hele mooie groene kleur! In Duitsland is Catrice goedkoper dan in Nederland. Deze lakjes waren daarom €2,45 per stuk.

Bij Flormar was het assortiment ook niet echt veranderd. Er zaten zelfs nog de zelfde producten in de sale als de vorige keer dat ik er was. Terwijl dat ongeveer drie maanden terug is. Op het swatch wiel zag ik wel een kleurtje dat ik erg mooi vond, een met holografische glitters. Deze zag ik helaas niet tussen de lakjes staan en de vrouw die er werkte zei dat ze die ook niet meer hadden. Ik baalde natuurlijk! Maar later zag een van de meiden hem in een kortingsbak bij de Douglas liggen! Hij was hier maar €2,50.

Bij Douglas hadden ze ook een kortingsbak met een merk dat ik eigenlijk nog niet kende, L.A. Colors. Omdat ik wel benieuwd was of dit merk fijn is heb ik hier twee lakjes van mee genomen. Een wit lakje (handig voor nail art) en een mooi blauw/zilver lakje. Deze waren volgens mij €2,- per stuk.

overig

Bij DM hebben ze natuurlijk veel meer dan alleen nagellak. Ik heb daarom nog een hoop andere dingen ingeslagen. Als eerste heb ik een wimperlijm gehaald. Eigenlijk wou ik die van Etos kopen maar die was op en ging uit het assortiment. Daarom heb ik nu deze gehaald. Ik hoop dat hij fijn is! Deze kost €2,95.

Ik heb ook een make-up kwast gekocht. Deze is voor oogschaduw. Ik ben eigenlijk opzoek naar een betaalbare make-up kwast omdat ik wat meer wil dan mijn MAC kwasten. Soms is het gewoon fijn om met verschillende kwastjes te werken. Dit kwastje was maar €1,15.

Ook heb ik bij DM een mascara met gratis oogpodloodje gekocht. Deze is van het merk Manhattan. Deze waren samen €5,85.

Later zijn we ook nog naar Kaufland gereden (deze zit dus niet bij CentrO maar met de auto 10 min rijden). Hier heb ik een bruisbal gekocht (€0,59 90 gram) en een borstel van €3,99. Deze borstel heb ik al eens in het groot gekocht maar ik vind het fijn om een kleinere versie ervan te hebben om mee te nemen. Vandaar dat ik deze ook gekocht heb.

shampo 1

Balea is het huismerk van DM. En deze schijnt erg goed te zijn. Ik was dus erg nieuwsgierig naar de producten hiervan en heb nogal ingeslagen. Als eerst twee shampoos. Een met kersen en jasmijn geur en de tweede met framboos. Omdat ik van de Bodyshop ook een bodybutter met framboos geur heb vond ik die laatste wel leuk. Ze ruiken beiden erg lekker en ben erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan. Als deze tegen valt is het nog niet erg want ze kosten maar €0,65 per stuk! In beide flessen zit 300 ml.

shampo 2

Balea heeft helaas wel een nadeel. Het is bijna niet mogelijk om verschillende producten met dezelfde geur te vinden. Bij de bodylotions staan bijvoorbeeld andere geuren als bij de douche gel. Dit vind ik wel jammer omdat het juist fijn is als je alles van hetzelfde hebt. Het is me wel gelukt om een shampoo en haarmasker van de zelfde geur te vinden. Van deze shampoo en haarmasker krijg je meer glans in je haren. En met het koude weer van de afgelopen weken is dat wel iets wat ik kan gebruiken! Deze shampoo was ook maar €0,65 en het haarmasker was €1,95. In de shampoo zit 300 ml en het haarmasker heeft 200 ml.

relax

Van de bodylotion en douchegel is het me ook gelukt om dezelfde geur te vinden. Hiervan zou je kunnen relaxen en is dus rustgevend. Omdat ik vaak ’s avonds douche is dit wel handig voor als je na het douchen naar bed gaat. De douchegel was €0,85 voor 300 ml en de bodylotion €1,95 400 ml.

douche

Daarnaast heb ik ook twee douchecrèmes gekocht. Ook deze ruiken erg lekker alleen hiervan heb ik geen bodylotion kunnen vinden helaas. Ze kosten €0,65 per stuk en hierin zit 300 ml.

bad en haar

Omdat ik het ook fijn vind om in bad te liggen (en ik deze fles nog zag staan toen ik al bij de kassa stond) heb ik ook een fles bad crème mee genomen. Deze was €1,25 voor 750 ml. Anti klit is in Duitsland ook goedkoper dan in Nederland en daarom heb ik die ook mee genomen. Deze was €1,95.

gezicht

Ook heb ik nog een gezichtsreiniger en oog make-up remover gekocht. Zelf heb ik de make-up remover van Sephora maar ik was wel benieuwd of deze net zo fijn is. De gezichtsreiniger was €0,85 en de make-up remover €1,45.

overig2

Ook heb ik nog een rol deo gekocht. Normaal gebruik ik altijd gewoon spuitbussen maar ik ben benieuwd of dit ook fijn is. Deze was €1,85. Ook heb ik Aqua Peals gekocht. Deze kun je gebruiken voor decoratie. Je doet ze in een schaaltje en giet er wat water bij. Het effect is erg leuk! Deze waren €1,50 bij een winkeltje langs de Kaufland.

lush & oorbellen

Ook heb ik nog een kleine douchegel gekocht bij Lush. Omdat deze van de kerstcollectie is was deze 50% korting en daarom nog maar €3,50.  Bij Bijou Brigitte heb ik nog oorbellen gekocht. Deze heb ik nodig voor mijn tweede gaatje omdat de oorbellen die ik heb kapot waren. Deze zijn €5,95.

portomonee dicht

Ook heb ik een nieuwe portemonnee gekocht. Omdat mijn oude bijna kapot was heb ik al even rond gekeken hiervoor. Bij een winkeltje in CentrO hadden ze verschillende goedkope portemonnees. Ik heb gekozen voor een grote portemonnee omdat je hier lekker veel in kwijt kan. Eerst wilde ik hem in het blauw kopen maar omdat de kleur van de binnenkant niet mooi bij de buitenkant stond heb ik toch gekozen voor de zwarte.

portemonnee open

Dit is de portemonnee als hij open is. Deze kleur zat dus ook bij de blauw/turquoise buitenkant. Ik vind die combinatie niet echt mooi. De portemonnee heeft lekker veel vakjes en je kunt er veel in kwijt. Ideaal dus! Deze portemonnee is €9,95.

oortjes

Bij Accessorize heb ik deze oortjes gekocht. Ik vond ze erg schattig met die leuke roosjes! Eigenlijk waren deze €14,90 maar nu hoefde ik maar €4,47 te betalen. Ik heb ze al even uitgeprobeerd maar de kwaliteit valt echt heel erg tegen! Daarom raad ik ook niet aan om deze te kopen! Het geluid klinkt heel anders dan het eigenlijk bedoeld is en ik vind het echt irritant om deze oortjes te gebruiken. Wel jammer want ze zien er erg leuk uit!

Dit waren de aankopen van deze keer! Ik heb lekker veel spullen gekocht. De komende tijd ga ik de douche, bad en andere spullen lekker uit proberen zodat ik de volgende keer dat ik in Duitsland ben mijn favoriete producten kan inslaan. Als je ergens een review of swatch van wilt zien laat het dan even weten!

Wat vind jij van deze producten?

Liefs, Myrthe

7 gedachtes over “Shoplog CentrO Duitsland!

  1. Hele leuke aankoopjes Myr!! Zelf vind ik het altijd leuker om ook andere beauty dingetjes in een shoplog te zien zoals bij deze!!! Ipv alleen nagellak. Leukleuk!! X

  2. Heey ik kwam je blog vandaag tegen toen ik de tweet van essence naar jou zag. Je blog ziet er leuk uit, veel budget nagellak!

    Wat heb je leuke dingen geshopt in CentrO! Ik ben er in de zomervakantie van 2011 geweest en toen was het erg rustig omdat de scholen nog bezig waren, maar ik heb er nergens een DM gezien, die zat gelukkig wel in een andere winkelstraat in Oberhausen. Als ik jouw shoplog zie wil ik zo graag terug, leuke nagellak en lekkere geurtjes van Balea. De kledingwinkels zijn er ook leuk.

    • Leuk dat je via een omweg bij mijn blog komt! :) Welkom ;) CetrO is echt super! De DM zit ook een beetje verstopt.. Maar als je daar bent kun je een plattegrond pakken en even kijken waar hij zit! Als je alleen voor de DM gaat kun je ook naar Kleve (Kleef) gaan daar heb je ook een DM! (alleen verder niet veel speciale winkels..) Dat is bij Nijmegen over de grens!

Geef een reactie

