Nail art geinspireerd op sjaaltje!

IMAG0009Vrijdag was ik met een paar meiden uit mijn klas in het centrum van Utrecht toen ik dit sjaaltje tegen kwam. Het printje vond ik erg leuk en het leek me daarom leuk om hiervan een nail art te maken. Het sjaaltje is te koop bij Six.

Kijk je mee naar de nail art?

Ik vond het leuk om kleuren te gebruiken die ook bij dit sjaaltje gebruikt worden. Maar als je liever andere kleuren gebruikt kan dat natuurlijk ook! Je kunt het helemaal zelf bepalen! Het is wel slim om een goed dekkende kleur te gebruiken voor de lijntjes. Daardoor krijg je een mooier resultaat. Voor deze nail art kun je een striper gebruiken of bijvoorbeeld een klein nail art kwastje. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik dit het fijnste vind. En hierdoor kun je met alle nagellak die je hebt dunne lijntjes zetten!

sjaal nail art

Dit is de nail art geworden! Ik vind het een erg leuke en vrolijke nail art! Als je goed kijkt zie je welke stukje van het sjaaltje ik heb na gemaakt. Sommige nagels heb ik ook zelf verzonnen.sjaaltje six rechtsOmdat de ene hand altijd beter gaat dan de andere kun je wel een beetje verschil zien tussen links en rechts. Op mijn rechter hand heb ik minder details en wat dikkere lijnen omdat ik dit natuurlijk met mijn linker hand erop moet maken. Ik vind het niets storend en vind het wel mooi zo!

Omdat deze nail art vrij veel lijkt op de blauw-geel nail art heb ik geen stappen plan hiervoor gemaakt. Klik hier voor het artikel met blauw-geel nail art en tutorial! Bij deze nail art moet je de streepjes hier en daar net iets anders plaatsen zodat het een uniek effect geeft!

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Catrice 830 Salmon & Garfunkel en Catrice 820 Pimp My Shrimp. Catrice lakjes zijn nu in de aanbieding omdat ze uit het assortiment gaan!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Nail art geinspireerd op sjaaltje!

Geef een reactie

