Essie 783 Play Date ~ Swatch!

783 frontVandaag heb ik een leuk Essie lakje voor je! Dit paarse lakje is lekker vrolijk en kan mooi gedragen worden in de lente die er weer aan zit te komen!

Kijk je mee?

783 swatch

Dit lakje dekt redelijk goed in twee laagjes. Op mijn middel vinger zie je nog een beetje mijn nagel erdoor heen maar verder heeft hij overal goed gedekt in twee laagjes. Prima lakje dus.

783 brush

Het kwastje is vrij dun en dus makkelijk om te gebruiken voor nail art. Als je snel je nagels moet lakken is het misschien minder handig.

783 back

Nog even de codes en naam van het lakje. Dit lakje komt niet uit de drogist en is daarom dus van de salon kwaliteit. Eerlijk gezegd heb ik (buiten een basecoat) geen lakjes van Essie van de drogist dus ik weet niet of het verschil te merken is.

Lakjes van Essie zijn te koop bij de Etos (drogist kwaliteit) en Enchantra (dit zou dan salon kwaliteit moeten zijn). Bij Enchantra zijn de lakjes €13,95.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Essie 783 Play Date ~ Swatch!

Geef een reactie

