Zeven zonden ~ Tag

CrS5T_largeEen leuke tag over de zeven zonden! Wat zijn mijn ergste zonden?

Kijk snel verder?

Hebzucht (Greed)
Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?

Mijn goedkoopste product is gewoon iets van Essence denk ik. Laatst had ik nog een oogpodloodje uit de kortingsbak gevist voor €0,50. Mijn duurste is mijn kwasten set van Mac.

3XtLP_large

Woede (Wrath)
Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie?

Lipstick wil bij mij nooit helemaal lukken. Daarom heb ik die ook bijna nooit op.

p4187_large

Gulzigheid (gluttony)
Wat zijn je lekkerste beautyproducten?

Wat is een lekker beautyproduct? De smaak? De geur? Ik vind het een beetje een rare vraag. Maar omdat er in het kopje ‘Gulzigheid’ staat richt ik me daar wel op. Als het om veel van een product hebben is het al snel nagellak bij mij. Daar heb ik volgens mij zo’n 300 stuks van. Maarja.. Ik kan het gewoon niet laten liggen.

U77zB_large

Luiheid (Sloth)
Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?

Door de week alles behalve mascara, oogpodlood en nagellak. Alleen in het weekend of met speciale gelegenheden wil ik wat meer doen qua make up. Maar door de week blijf ik graag wat langer in mijn bed liggen.

Trots
Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?

Dat is toch wel nagellak. Ik heb even zitten twijfelen tussen nagellak en oogschaduw. Want ik voel me ook heel trots als ik een mooie ooglook gemaakt heb! Maar nagellak draag ik dagelijks en ik vind het gewoon super leuk om er iets mee te doen!

uT5TI_large

Lust
Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?

Ik heb niet echt een type. Zijn uitstraling moet me wel aanspreken en zijn innerlijk moet ook kloppen. Maar ik heb verder niet echt iets wat een jongen echt moet hebben. Hoewel ik echt totaal niet hou van jongens die roken.

pecado-disney-inveja_large

Jaloezie (envy)
Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?

Ehh.. Ongeveer alles wat met beauty, maken up en nagellak te maken heeft! Ik kan echt in een winkel rond lopen als een kind in een snoep winkel! En dan echt denken: ‘Hebben!’ Helaas is mijn budget niet zo groot dus gaat het dan niet door en moet ik keuzes maken. Maar ik denk dat het wel goed is als je niet alles kan kopen wat je wilt. Anders word je denk ik snel oppervlakkig.

Als je de tag over wilt nemen mag dat! Je mag hem ook in een reactie beantwoorden.

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen

3 gedachtes over “Zeven zonden ~ Tag

Geef een reactie

