Neo Geisha ~ LE Catrice

geishaCatrice komt binnenkort weer met een nieuwe LE! Ik vind het weer een leuke collectie met mooie producten!

Kijk je mee?

Deze LE heeft echt veel verschillende kleuren in de collectie en dat vind ik erg leuk!

nagellak

 

Als eerst natuurlijk de nagellak. Erg mooie kleuren vind ik dit. De eerste lijkt een beetje nude te zijn en de andere vier meer neon achtig. Het lijkt dus eigenlijk een beetje op de NEONaturals collectie. Eigenlijk wel jammer. Maar mij lijkt de groene wel erg leuk! De kleuren: 01 Discreet Artist, 02 Picked Cherry blossoms, 03 Madam Butterfly, 04 Dance In Gion en 05 Planet Tokyo.

oogschaduw geisha

 

 

Deze oogschaduws vind ik erg mooi! Er zit een neutrale kleur tussen maar ook wat fellere kleuren! De namen zijn: 01 Japaneyese, 02 Discreet Artist, 03 Dance In Gion en 04 Planet Tokyo. Ik denk dat ik hier vooral ga kijken voor de laatste kleur! Ik hou eigenlijk niet zo van groen maar de felle kleur vind ik wel erg leuk! Ook de opdruk van de oogschaduw vind ik leuk gedaan!

kohl kajalDit oogpodlood vind ik wel grappig. Het idee komt af van de haarspelden van de Geisha’s en hiervoor kun je hem zelf ook gebruiken. Ik vind het product alleen niet heel vernieuwend omdat ze al een gewoon zwart oogpodlood hebben.

lip en cheekDeze producten kun je voor ‘lip and cheek’ gebruiken. Je kunt deze dus als blush gebruiken maar ook op je lippen. Een handig product met meerdere functies dus. De kleuren: 01 Discreet Artist, 02 Picked Cherry Blossoms en 03 Madam Butterfly.

lip brush

 

Bij de ‘lip and cheek’ producten kun je ook deze kwast kopen. Hiermee kun je het product aanbrengen op je lippen.

Ik vind de collectie wel leuk maar niet heel vernieuwend. Ik denk dat ik wel even ga kijken voor de nagellakjes.

Wat vind jij van deze LE? Wat ga jij zeker kopen?

Liefs, Myrthe.

Bron afbeeldingen.

 

 

Een gedachte over “Neo Geisha ~ LE Catrice

  1. I blog as well and I am composing a little something
    alike to this particular blog, “Neo Geisha ~
    LE Catrice | Nice Nail Arts”. Would you mind in case Iemploy several of your personal ideas?
    Thanks for the post ,Mia

Geef een reactie

