Winactie op twitter!!

caviaar nailsOmdat ik op dit moment boven de 1750 volgers zit op Twitter vond ik het tijd worden voor weer een winactie. Veel mensen op twitter hebben hun best gedaan om mij naar de 1750 te helpen kun je alleen mee doen met deze winactie via twitter!

Via deze weg wil ik je dus alleen maar wijzen op het feit dat je mee kunt doen!

Wat je moet doen om mee te doen, tweet dit bericht:

Maak kans op dit setje caviaar nails!! #RT dit bericht en volg @NiceNailArts Donderdag rond 19uur uitslag! pic.twitter.com/L1WoGEK8

Zoals ook in de tweet staat moet je me op twitter volgen om mee te kunnen doen. Anders maak je dus ook geen kans.

Voor de oplettende onder jullie: dit setje heb ik al eens eerder weg gegeven maar ik had er nog een extra liggen dus vond het leuk om deze ook weg te geven!

Zoals in de tweet staat: donderdag rond 7 uur ’s avonds is de uitslag. Maar ik ga niet beloven dat het precies rond die tijd is. Maar het zal wel op donderdag avond zijn! Zolang ik de uitslag nog niet bekend gemaakt heb kun je dus nog mee doen!

Manieren om NiceNailArts te volgen:

TwitterInstagram
Facebook

Dit hoeft natuurlijk niet maar het is wel leuk!

Veel succes allemaal!

Liefs, Myrthe.

 

3 gedachtes over “Winactie op twitter!!

  1. Woww dit is echt en super leuke winactie en wil hem heel graag winnen :) ik heb ook helemaal geen caviaar spulletjes maar wil het wel heel graag kan het alleen niet vinden maar nu kan ik het dus winnen :) en ze zien er ook super vrolijk en mooi uit. Ik volg je al op twitter en facebook en ga je snel volgen op instagram. En ik ga nu ook gelijk die tweet tweeten :) veel succes nog

  2. Twitter zegt bij mij dat diemtweet verboden is. Waarschijnlijk door het kopieren van de foto. Ik zal hem proberen te posten met een eigen foto, met een screen capture

  3. Super zo´n winactie! ik heb nog geen caviaar spul ( haha hoor mij, spul, hoe noem je dat :) ) het lijk mij heeeeeel leuk om te winnen, op facebook volg ik je al en op twitter ook ( @DanielleX_jes ) ik heb het ook getweet!!
    kus, Dnaielle

Geef een reactie

